دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

به همت بسیج رسانه؛

اعزام ۴۰۰ خبرنگار در قالب کاروان «سفیران حسینی» به کربلای معلا

مستند «مسیر بهشت»-پیاده روی اربعین

سینماپرس: مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان در راستای انعکاس باشکوه مراسم اربعین حسینی ۴۰۰ خبرنگار را از سراسر کشور در قالب کاروان «سفیران حسینی» به این مراسم اعزام می‌کند.

به گزارش سینماپرس، عباس محمدیان با اشاره به اقدامات بسیج رسانه در راستای انعکاس باشکوه مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: مراسم اربعین تبدیل به مانور قدرت جهان اسلام شده است و این حرکت خودجوش به مسلمان اقتدار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نماد ارادت به امام حسین (ع) به شمار می‌رود، تصریح کرد: این مراسم تنها به شیعیان محدود نمی‌شود و تمام عاشقان حسینی از سراسر دنیا به هر دین و مذهبی در آن شرکت می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه بیان کرد: حضور برادران اهل تسنن و حتی غیرمسلمانان در راهپیمایی اربعین نشان از عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین (ع) و محوریت ایشان دارد.
وی با اینکه امروز فرهنگ حسینی در جامعه فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین حسینی شاهد شکل‌گیری صحنه‌های نابی هستیم که باید به اطلاع دیگران برسد.
مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای کشور در راستای بیان حقیقت مراسم اربعین حسینی وظیفه سنگینی دارد، گفت: این مراسم به درستی به نماد آمادگی مسلمانان برای مقابله با استکبار تبدیل شده است، بنابراین اطلاع‌رسانی آن نیز باید باشکوه باشد.
وی متذکر شد: در این راستا سازمان بسیج رسانه ۴۰۰ خبرنگار را از سراسر کشور در قالب کاروان «سفیران حسینی» به این مراسم اعزام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.