شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

همزمان با نمایش عمومی در «هفتاد ونهمین جشنواره فیلم ونیز»؛

انتشار تیزر رسمی فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» در شرایط انفعال «سازمان سینمایی»

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم»

سینماپرس: در شرایطی تیزر رسمی فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی در آستانه نمایش در جشنواره ونیز منتشر می‌شود که متولیان سازمان سینمایی کشور در سردرگمی و بی برنامگی محض و انفعال کامل در برخورد اصولی و قانونی با این گونه اقدامات می باشند. اقدامات خلاف قانونی که متاسفانه حاکمیت جمهوری اسلامی را نقض نموده و با مماشات صورت گرفته طیف گسترده تری از تولیدکنندگان را به چنین وقاحتی می رساند که با خیال آسوده و بدون اخذ پروانه نمایش به اکران عمومی در جشنواره های خارجی روی آورند.

به گزارش سینماپرس، فیلم «جنگ جهانی سوم»، ششمین فیلم بلند هومن سیدی پس از «آفریقا»، «سیزده»، «اعترافات ذهت خطرناک من»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» است که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش افق‌های هفتاد ونهمین جشنواره فیلم ونیز تجربه خواهد کرد.

این فیلم در نخستین نمایش خود روز ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن «Sala Volpi» نمایش رسانه خواهد داشت و نخستین نمایش عمومی خود را هم ساعت ۱۴ روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) در «Sala Darsena» تجربه می‌کند. ساخته هومن سیدی در مجموع شش نوبت در ونیز به روی پرده خواهد رفت.

انتشار تیزر رسمی فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» در شرایط انفعال «سازمان سینمایی»

در خلاصه داستان جدید منتشر شده از این فیلم آمده است: «شکیب یک کارگر روز مزد بی خانمان است که هرگز نتوانسته با از دست دادن همسر و پسرش در زلزله سال‌ها پیش کنار بیاید. در طی چند سال گذشته، او با یک زن کر و لال، به نام لادن رابطه برقرار کرده است. محل ساخت و سازی که او امروز در آن کار می کند به لوکیشن فیلمی درباره جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم تبدیل می‌شود و در کمال تعجب به او یک نقش سینمایی، خانه و فرصتی داده می شود تا برای خود کسی باشد. وقتی لادن از این موضوع مطلع می شود، به محل کارش می آید و درخواست کمک می کند. نقشه شکیب برای مخفی کردن او به طرز غم انگیزی اشتباه از کار در می‌آید و موقعیت جدید و فرصت بی‌تکرار پیش آمده برای او را، با تهدید رو به رو می‌کند.

در فیلم «جنگ جهانی سوم» بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی به ایفای نقش پرداخته‌اند و پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده کمپانی مستقل‌های ایرانی است.

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود.

نظرات

  • سعید مستغاثی ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۴
    0 0
    فیلم "جنگ جهانی سوم" پروانه نمایش در داخل و خارج کشور دارد و بارها این خبر توسط روابط عمومی سازمان سینمایی و رییس اداره نظارت بر نمایش و معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی اعلام شده و حتی در رسانه های معاند خارج کشور هم بارها این خبر که سازمان سینمایی برای دو فیلم "جنگ جهانی سوم" و "بی رویا" پروانه نمایش صادر کرده و این دو فیلم با پروانه نمایش وزارت ارشاد به جشنواره ونیز رفته اند ، درج شده. شما به عنوان یک خبرگزاری ظاهرا معتبر، بد نیست خبرها را با دقت بیشتر درج بفرمایید و برای چندمین بار بر انتشار خبرهای جعلی اصرار نورزید. لااقل قبل از انتشار هر خبر یک دوری برروی وب سایت های دیگر بزنید. خبرسازی خوب است ولی نه به این شکل تابلو که در واقع ترکش های آن دامن خودتان را می گیرد. این به نفع خبرگزاری خودتان است که باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد. عزت زیاد
    پاسخ سایت: با سلام و احترام/ متاسفانه اگر پروانه نمایش این دو فیلم صادر شده، هیچ خبر رسمی از آن حتی در سایت رسمی سازمان سینمایی تا امروز وجود ندارد. در این زمینه تنها صحبت شفاهی مطرح شده که طبیعتا برای رسانه های رسمی کفایت نمی کند. با آرزوی توفیق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.