دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

بازدید «مدیرکل هنرهای نمایشی» از دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر «مقاومت»؛

نظری: با همه امکانات خود پای کار این رویداد مهم فرهنگی هنری هستیم

کاظم نظری در نشست خبری و رونمایی از پوستر نمایش عاشورایی «غریبه شام»

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین‌المللی تئاتر «مقاومت» را محلی برای ظهور و کشف استعدادها برشمرد.

به گزارش سینماپرس، کاظم‌نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ با حضور در دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر «مقاومت» با مسئولان جشنواره دیدار و از نزدیک در جریان پیشرفتِ فعالیت‌های جشنواره قرار گرفت.

کاظم نظری جشنواره تئاتر «مقاومت» را با پشتوانه‌ای بی‌سابقه و محلی برای بروز استعدادها و کشف چهره‌های جدید برشمرد و گفت: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که این جشنواره با سابقه طولانی و محلی برای ظهور و کشف استعدادهایی بود که در ادوار قبلی در این جشنواره رشد پیدا کردند و اینک جزو چهره‌های مطرح و شناخته شده تئاتر کشور در عرصه‌های هنرهای نمایشی هستند. حقیقتا این جشنواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما با همه امکانات خود پای کار این رویداد مهم فرهنگی هنری هستیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در واقع مسئله مقاومت نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه یک مسئله مهم و حیاتی است که مقام معظم رهبری بارها و بارها در بیانات خود به آن اشاره کرده‌اند. کشورهای همسایه برای تولید آثار هنری از کشور ایران انتظار دارند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. همه ما باید بر اساس یک تفکر و خرد جمعی به سمتی برویم که یک جریان عظیم را هدایت و رهبری کنیم تا در نهایت شاهد رضایت مقام عظمای ولایت باشیم. من به دست اندرکاران این جشنواره و آقای نادری خداقوت و خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت برای دوستان دارم.

در ابتدای این جلسه سید وحید فخر موسوی دبیر جشنواره گزارشی از روند برگزاری و بخش بین‌الملل را ارائه کرد و گفت: الحمدلله برنامه های جشنواره چه در بخش بین الملل و چه در بخش داخل کشور، طبق پیش بینی و زمان بندی صورت گرفته در حال انجام است و جریان تازه ای در گروه های نمایشی ایرانی و کشورهای اطراف به واسطه جشنواره هجدهم ایجاد شده است که مایه امیدواری بوده است.

در این جلسه کریم خوش‌مرام جانشین و معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، علی ایزدی مدیر دفتر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی، امین اشرفی مدیر بخش بین‌الملل، مهدی کیانی مدیر رابط‌عمومی جشنواره، محمد کاظم تبار مسئول انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و جواد تمدنی مدیر روابط‌ عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.