یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

نشست مشترک مسئولان وزارت ارشاد و ستاد امر به معروف؛

اسماعیلی: توجه ویژه به مصادیق امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه‌های اصلی برنامه‌ها و اقدامات وزارت فرهنگ در دوره جدید به شمار می‌رود

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: توجه ویژه به مصادیق امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه‌های اصلی برنامه‌ها و اقدامات وزارت فرهنگ در دوره جدید به شمار می‌رود.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی روز شنبه - ۵ شهریورماه - در نشست مشترک مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که به منظور تشریح فعالیت های این ستاد و تبیین برنامه های وزارت فرهنگ در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده بود؛ بر اهتمام وزارت‌ فرهنگ مبنی بر توجه به مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در سیاست گذاری کلان حوزه های مختلف این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: توجه ویژه به مصادیق امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه های اصلی برنامه ها و اقدامات وزارت فرهنگ در دوره جدید به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست مشترک، گزارشی از فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی مسئولان ستاد ارائه شد و طرفین به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

در این نشست مشترک که در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با ایراد سخنانی نکات و نظراتی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.