یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

با رونمایی از «تار» در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ ؛

حضور «کیت بلانشت» در نقش نخستین رهبر ارکستر زن تاریخ آلمان

کیت بلانشت در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: کیت بلانشت با فیلمی که تاد فیلد پس از ۱۶ سال ساخته است، به جشنواره ونیز ۲۰۲۲ می‌رود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از هالیوود ریپورتر، کیت بلانشت به زودی در نقش یک رهبر ارکستر شوریده در اولین فیلمی که تاد فیلد پس از ۱۶ سال ساخته است، دیده می‌شود.

«تار» با نقش‌آفرینی کیت بلانشت به زودی برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید.

بلانشت بازیگر برنده اسکار در این فیلم نقش لیدیا تار را بازی کرده است، یک رهبر ارکستر که یکی از بهترین‌ها و اولین رهبر ارکستر زن تاریخ آلمان است.

تریلرهای فیلم که تاکنون منتشر شده‌اند بلانشت را در نقش زنی نشان می‌دهند که با شور در حال رهبری ارکستر است و از کنترل خارج می‌شود و احتمالا باید به زودی به نقطه شکست برسد.

بازیگران مکمل فیلم نینا هاس، نومی مرلانت، سوفی کاور، جولیان گلاور و مارک استرانگ هستند.

موسیقی این فیلم را هیلدورگودنادوتیر آهنگساز «جوکر» - اولین آهنگساز زنی که برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا برای بهترین موسیقی فیلم شد- ساخته است.

تاد فیلد علاوه بر کارگردانی این اثر، فیلم‌نامه آن را هم نوشته و تهیه‌کننده آن هم بوده است. او با فیلم‌های قبلی‌اش «در اتاق خواب» و «کودکان کوچک» ۸ نامزدی اسکار را کسب کرد.

این کارگردان با اولین فیلمش «در اتاق خواب» به رودرو شدن والدین با مرگ فرزندشان در یک حادثه پرداخت و با فیلم «بچه‌های کوچک» توجه منتقدان را جلب کرد. وی بازیگر هم بوده و در «چشمان کاملاً بسته» و «فراموش نشدنی» جلوی دوربین رفته است.

فیلد از سال ۲۰۰۶ که «بچه‌های کوچک» را ساخت فیلم دیگری نساخت، هر چند نام وی در ارتباط با چند پروژه ساخته نشده مثل «اعتقاد به خشونت» با بازی دنیل کریگ و «آخرین زندانی جنگ آمریکا» اقتباسی از مقاله مایکل هستینگ مطرح شد.

جشنواره ونیز ۲۰۲۲ که از ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (٩ تا ١٩ شهریور ١۴٠١) برگزار می‌شود.

«تار» ۷ اکتبر اکرانش را شروع می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.