دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

همزمان با آغاز هفته دولت؛

«رادیو گفت و گو» میزبان وزرای دولت سیزدهم می‌شود

رادیو

سینماپرس: با آغاز هفته دولت برنامه‌سازان رادیو گفت و گو تمرکز بیشتری بر عملکرد کابینه دولت سیزدهم می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، وحید موسوی مدیرگروه سیاسی رادیو گفت و گو با اعلام رویکردها در هفته دولت در این شبکه رادیویی به خبرنگار مهر بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده ۸ نفر از وزرا و ۲ نفر از معاونین رئیس جمهور در دو برنامه خبری-تحلیلی این شبکه حضور خواهند داشت، با توجه به آغاز هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور برنامه «رویداد» و «بدون خط خوردگی» از گروه سیاسی-اجتماعی رادیو گفت و گو میزبان وزرای دولت سیزدهم و معاونین رئیس جمهور خواهند بود.

وی در ادامه خبر داد: همزمان با آغاز هفته دولت روز چهارشنبه ۲ شهریور در برنامه «رویداد» ساعت ۱۲ بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان از عملکرد وزارتخانه متبوع خود خواهد گفت و به سوال خبرنگار این شبکه مبنی بر اقدامات وزارت بهداشت برای سفر اربعین و بازگشایی مدارس پاسخ خواهد داد.

موسوی افزود: در همان روز برنامه «بدون خط خوردگی» ساعت ۱۹ میزبان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا ضمن بیان عملکرد یک ساله وزارتخانه خود، پیرامون سرعت اینترنت و فعالیت شبکه‌های تلفن همراه صحبت کند.

مدیرگروه سیاسی رادیو گفت و گو تصریح کرد: روز شنبه ۵ شهریور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست مهمان برنامه «بدون خط خوردگی» خواهد بود و روز یکشنبه وزیر اقتصاد و دارایی احسان خاندوزی پاسخگوی همین برنامه است تا پیرامون عملکرد این وزراتخانه و به طور خاص بحث ارزهای نیمایی و آزاد صحبت کند.

وی ادامه داد: برنامه «بدون خط خوردگی» روز دوشنبه ۷ شهریور ساعت ۱۹ به گفتگو با میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌پردازد و این برنامه در آخرین روز هفته دولت سه شنبه ۸ شهریور میزبان محمدعلی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا ضمن دریافت گزارش عملکردی از این وزارتخانه به پرسش‌های خبرنگار رادیو گفت و گو پاسخ دهد.

مجله خبری-تحلیلی «رویداد» و «بدون خط خوردگی» از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب ساعت ۱۲ و ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود. رادیو گفت و گو روی موج fm ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.