یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

با حضور معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی؛

نشست جمعی از مدیران سازمان سینمایی و مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی برگزار شد

مدیران سازمان سینمایی و مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی

سینماپرس: نشست مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد سینمایی استان تهران با معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و جمعی از مدیران سازمان سینمایی و مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، نشست مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد سینمایی استان تهران با حضور قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و جعفر انصاری فر مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی، غلامرضا نجاتی مدیر مرکز حراست سازمان سینمایی، مهسا اصانلو رئیس گروه آموزش، کارشناسان واحد آموزش و جمعی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی روز گذشته (۲۹مردادماه) در محل سالن همایش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و پیرامون ساماندهی و استانداردسازی فعالیت آموزشگاه‌ها بحت و تبادل نظر انجام شد.

در ابتدای جلسه، جعفر انصاری فر، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه آموزشگاه‌های سینمایی ارائه و به تشریح برنامه‌های آتی آن دفتر در خصوص پیشبرد اهداف سازمان سینمایی در حوزه آموزش سینمایی پرداخت.

در ادامه غلامرضا نجاتی مدیر حراست سازمان سینمایی، مواردی را جهت جلوگیری از بروز مشکلات اداری و انظباطی برای آموزشگاه‌ها و هنرجویان مطرح کرد.

همچنین مهسا اصانلو رئیس گروه آموزش سینمایی دفتر مطالعات، به بیان مواردی در خصوص لزوم ثبت‌نام در سامانه، تایید صلاحیت مدرسان، تمدید مجوزها و غیره پرداخت.

در این جلسه مدیران آموزشگاه‌ها نیز ضمن قدردانی از توجه و همکاری‌های مسئولان سازمان سینمایی به طرح مشکلات و موانع موجود، خواستار رسیدگی و حمایت بیشتر سازمان از بخش آموزش به عنوان مهم‌ترین محور رشد و پیشرفت نیروی انسانی سینمایی شدند.

لازم به یادآوری است در انتهای این جلسه، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ضمن تاکید بر حمایت سازمان امور سینمایی از آموزشگاه‌های سینمایی، اعطای کارت صلاحیت تدریس به مدرسان آموزشگاه‌ها، استانداردسازی سرفصل دروس، برخورد با مراکز آموزشی غیر مجاز، پیگیری مشکلات دریافت تسهیلات و رایزنی با سایر دستگاه ها در خصوص موازی کاری در حوزه اعطای مجوز آموزش سینما و پیگیری رفع نواقص سامانه آموزشگاه‌ها، موافقت خود را با برگزاری جشنواره هنرجویان آموزشگاه‌ها، تشکیل انجمن صنفی آموزشگاه‌ها، تقدیر از فارغ‌التحصیلان برتر آموزشگاه‌ها در روز ملی سینما اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.