شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

استاد «علی نصیریان»:

بازیگری در تئاتر هنرمند را مثل یک ورزشکار همیشه سرزنده و به روز نگه داشته و وی را برای نقشهای سخت آماده می‌کند

علی نصیریان

سینماپرس: علی نصیریان بازیگر پیشکسوت گفت: در حال حاضر مشغول به پروژه خاصی نیستم اما به زودی برای بازی در سریال «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی جلوی دوربین خواهم رفت.

به گزارش سینماپرس، علی نصیریان در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به پروژه خاصی نیستم اما به زودی برای بازی در سریال «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی جلوی دوربین خواهم رفت.

وی در همین راستا ادامه داد: پیشتر تجربه همکاری دلنشینی را با جعفری جوزانی داشته‌ام که آخرین همکاری ما به فیلم سینمایی «ایران برگر» بر می‌گردد، سریال «بهشت تبهکاران» هم اثری تاریخی است که در دهه ۲۰ اتفاق می افتد. وی کارگردانی است که با ساخت آثار تاریخی آشنایی دارد و به نظرم می‌داند که در یک پروژه چه می خواهد بسازد، همین کار را برای بازیگر هم آسان و دلپذیر می کند.

نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر با اشاره به حضورش در نمایش «سیصد» اظهار کرد: من همیشه در برنامه کاری خود تئاتر را قرار می‌دهم، نمی‌توانم از این عرصه به مدت طولانی دور بمانم زیرا بازی در تئاتر مرا سر زنده نگه می‌دارد، به طور کلی معتقدم که بازیگری در تئاتر برای هر بازیگری واجب است، تئاتر هنرمند را مثل یک ورزشکار همیشه سرزنده و به روز نگه داشته و وی را برای نقشهای سخت آماده می‌کند.

بازیگر سریال «شهرزاد» در همین رابطه تاکید کرد: تجربه بازی در نمایش سیصد هم به نوع خود شیرین بود، نقشی بود که برایم جذابیت و ویژگی‌های خاص خود را داشت و خوشحالم که توانستم بار دیگر بازی در عرصه نمایش را تجربه کنم. اینکه در کنار مردم باشی و بتوانی لذت ایفای نقش پیش روی مخاطب را تجربه کنی بی نهایت جذاب و تمام نشدنی است.

نصیریان: به زودی جلوی دوربین جعفری جوزانی می‌روم

نصیریان در همین رابطه خاطرنشان کرد: فعلا بعد از نمایش سیصد کمی مشغول استراحت هستم، به امید خدا به زودی قرار است فیلمبرداری سریال «بهشت تبهکاران» آغاز شود، با توجه به اینکه این اثر بزرگ و طولانی است، بعید می دانم که فعلا کار خاصی را قبول کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.