چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

رییس هیأت مدیره خانه سینما:

همه تایید شده‌اند/انتخابات هیأت مدیره خانه سینما روز چهارشنبه نهم شهریور خواهد بود!

مراسم شب «محمد علی نجفی»

سینماپرس: رییس هیأت مدیره خانه سینما از تعیین تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخابات خانه سینما خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی نجفی درباره زمان برگزاری مجمع خانه سینما به ایسنا گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تاریخ جدید مجمع و انتخابات هیأت مدیره خانه سینما روز چهارشنبه، نهم شهریور ماه ساعت ۱۶ خواهد بود.

او در پاسخ به اینکه آیا از میان نامزدهای انتخابات کسی توسط وزرات ارشاد حذف شده است؟ گفت:‌آنطور که به من گفتند همه تایید شده‌اند.

دوم مردادماه امسال قرار بود مجمع و انتخابات هیات مدیره خانه سینما برگزار شود که دو ساعت پیش از شروع مجمع با ارسال نامه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لغو و به زمانی دیگر موکول شد. این اتفاق طبق گفته رییس هیأت مدیره خانه سینما از سوی وزارت ارشاد برای تایید صلاحیت نامزدها رخ داد.

نجفی پیش‌تر درباره زمان برگزاری جشن خانه‌ی سینما نیز که به دبیری فرهاد توحیدی در تدارک برگزاری است گفته بود: خانه سینما درصدد است که جشن را امسال حتما برگزار کند و ان شاءالله بیست‌ودومین جشن خانه سینما اوایل آبان‌ماه یعنی پس از پایان ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

آخرین دوره جشن خانه سینما (دوره بیست‌ویکم) در سال ۱۳۹۸ برپا شد و پیگیری‌ها برای برگزاری دوره ۲۲ در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل پاندمی به سرانجام نرسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.