شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

با حکم «مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی»؛

«محمد طیب» با حفظ سمت «مدیریت بخش بازرگانی» سرپرست گروه سینمایی «هنروتجربه» شد

محمد طیب

سینماپرس: محمد حمیدی‌مقدم در حکمی محمد طیب را با حفظ سمت، مدیریت بخش بازرگانی به‌عنوان سرپرست گروه سینمایی «هنروتجربه» منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی طی حکمی محمد طیب را به عنوان سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه معرفی و منصوب کرد.

در حکم مدیر عامل مرکز گسترش خطاب به محمد طیب بر توسعه کیفی فعالیت‌ها و برنامه ریزی اکران گروه سینمایی هنر و تجربه برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری، گشایش افق‌های جدید در دیدگاه سینمایی به منظور تقویت مسیر توسعه زبان سینما و ارتقای دانش و کیفیت هنری سینمای ایران، طراحی و حمایت از برنامه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی آثار در دوره اکران با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی فیلم با رویکرد انتقال تجربه و دانش افزایی برای مخاطبان، و طراحی و آغاز فعالیت باشگاه مخاطبان تاکید شده است.

محمد طیب متولد ۱۳۶۶ در تهران، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و فیلمسازی است. وی از سال ۱۳۸۴ به تهیه، تولید و کارگردانی آثار تلویزیونی با موضوعات بین‌المللی و مستند برون‌مرزی اشتغال داشته است. فعالیت در حوزه تولید و پخش بین المللی، همکاری با شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی صداوسیما، مدیریت بین‌الملل جشنواره‌های متعدد سینمایی، مدیریت بخش آنلاین چهاردهمین و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت از جمله سوابق محمد طیب است.

او هم‌اکنون با حفظ سمت، مدیریت بخش بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.