سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

رئیس هیات مدیره خانه سینما:

احتمالا در هفته‌ی اول یا دوم شهریورماه مجمع و انتخابات هیأت مدیره خانه سینما برگزار شود

انتقاد سینماگران از خانه سینما

سینماپرس: محمد علی نجفی رئیس هیات مدیره خانه سینما از برگزاری بیست و دومین دوره جشن خانه سینما بعد از ایام سوگواری ماه محرم و صفر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ظاهرا قرار است بیست و دومین دوره جشن خانه سینما بعد از دو دوره توقف به دلیل شروع پاندومی کرونا بعد از ایام سوگواری ماه محرم وصفر برگزار شود.

محمد علی نجفی رئیس هیات مدیر خانه سینما اعلام کرد که خانه سینما درصدد است که جشن را امسال حتما برگزار کند و انشاءالله بیست‌ودومین جشن خانه سینما اوایل آبان‌ماه یعنی پس از پایان ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

نجفی همچنین با اشاره‌ای هم به انتخابات هیات مدیره جدید خانه سینما داشته و در این باره گفته است :« ما هفته‌ی گذشته جلسه‌ای با آقای خزاعی – رئیس سازمان سینمایی – داشتیم که صحبت‌هایی درباره‌ی مسائل مرتبط با وزارت ارشاد مطرح شد و روز سه‌شنبه یا چهارشنبه (۱۷ – ۱۸ مرداد) جلسه‌ای را با اعضای هیأت مدیره خواهیم داشت تا برنامه‌ریزی کنیم احتمالا در هفته‌ی اول یا دوم شهریورماه مجمع و انتخابات هیأت مدیره خانه سینما برگزار شود.»

دوم مردادماه امسال قرار بود مجمع و انتخابات هیات مدیره خانه سینما برگزار شود که دو ساعت پیش از شروع مجمع با ارسال نامه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لغو و به زمانی دیگر موکول شد. این اتفاق طبق گفته رئیس هیأت مدیره خانه سینما از سوی وزارت ارشاد برای تایید صلاحیت نامزدها رخ داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.