چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

وزیر ارشاد مطرح کرد؛

«نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران» قدرت گروه‌های مردمی را به نمایش گذاشت

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ گفت: «نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران» به خوبی توانسته بود قدرت گروه های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در اختتامیه نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران گفت: تمام ریل گذاری های حاکمیتی و مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی بر این اصل و اساس استوار است که مردم مسئولیت اجرای امور را عهده دار شوند و دولت نیز در جایگاه نظارتی و تسهیل گری قرار گیرد.

به گفته اسماعیلی، این نمایشگاه فرصتی برای مدیران تصمیم گیر دولت است تا با قدرت و ظرفیت‌های مردمی آشنا شوند و بتوانند از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات پیش روی خود استفاده کنند زیرا این رویداد به خوبی توانسته بود قدرت گروه های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد حوزه سیاست گذاری انقلاب اسلامی در موضوعات مرتبط با بکارگیری توان مردمی در اداره کشور اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به واسطه ماهیت اندیشه‌ای که از آن نشات گرفته است، گفتمانی است که با حضور آگاهانه مردم برای تاسیس انقلاب اسلامی عجین شد و همین مسئله در ادامه ماهیت انقلاب اسلامی را شکل داد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا بر مبنای گفتمان مردم شکل گرفت، عنوان کرد: در واقع این انقلاب فاطمی‌الحدوث و حسینی‌البقاء است، زیرا رهبری مرجعیت دینی، پیشرانی حاکمیت اسلامی، شعارهای دینی و مذهبی، مناسبت‌های دینی و موضوعاتی از این دست یک تقویم کاملاً شیعی را رقم زده است.

او می گوید: معتقدیم امروزه هیچ بن بستی در نظام تصمیم گیری و اعتلای انقلاب اسلامی وجود ندارد و بن بست برای جهل سیاست گذاران و مدیرانی است که نسبت به قدرت بی نظیر حلقه‌های میانی ناآگاه است.

گفتنی است، آیین اختتامیه نخستین دوره نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران مذهبی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.