سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

میثم نیلی:

نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران» تعاملات دولت و مردم را گسترده‌تر می‌کند

میثم نیلی

سینماپرس: معاون وزیر ارشاد و عضو هیات مدیره بنیاد سینمایی فارابی معتقد است: نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران» تعاملات دولت و مردم را گسترده‌تر می‌کند و مدیران ارشد کشور، بیشتر با مجموعه‌های فرهنگی -اجتماعی آشنا می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، میثم نیلی ضمن بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره ضرروت برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تحت رویداد هم‌افزا که هدفش از نامش پیداست، ایجاد یک هم‌افزایی بین مجموعه‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد دانش‌بنیان است. مجموعه‌های مختلف چه در حوزه‌های فرهنگی و چه اجتماعی معمولا در سایه حوزه‌های اقتصادی قرار می‌گیرند و مدیران ارشد کشور گاهی در طول دوره مدیریتی‌شان فرصت ارتباط با یکی از این حوزه‌ها را پیدا نمی‌کنند.

او ادامه داد: کاری که در این رویداد انجام شده، این است که مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور اعم از قوه مجریه، دستگاه‌ها و ساختارهای اقتصادی، نماینده‌های مجلس، استاندارها و... با شرکت در چنین نمایشگاهی از نزدیک با مارکت‌های فرهنگی و اجتماعی مردمی آشناتر شوند. همچنین دید و بازدید بین مجموعه‌ها باعث یک هم‌افزایی واقعی و تعاملات گسترده‌تر می‌شود.

او افزود: دو موردی که اشاره کردم از اهداف اصلی این رویداد بوده که استقبال خوبی هم از مجموعه‌های فرهنگی رسانه‌ای اجتماعی شده است. در عین حال زمان این نمایشگاه کم است و بازه زمانی دو روز فرصت اندکی را ایجاد می‌کند. اما از جهاتی هم خوب است، چراکه در این زمان کوتاه باید قدر فرصت دانسته شود. امیدوارم مدیران دولتی و دستگاه‌های مختلف از این فرصت کم استفاده کنند و بیشترین ارتباط را برقرار کنند که منجر به تقویت مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور شود و هم موجب ارتقا سطح مدیریت در دستگاه‌های اجرایی کشور به واسطه اقتصادی که در بدنه تشکل‌های مردمی است، شود.
نیلی اظهار کرد: همچنین در این نمایشگاه می‌توان از ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی خودجوش و با انگیزه در سراسر کشور استفاده کرد. غرفه‌هایی را دیدم که از شهرستان‌های بسیار دور آمده‌اند اما کارهای بسیار با ارزشی تولید کرده‌اند. فکر می‌کنم با چنین رویکردی سال بعد هم این رویداد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.