چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

محمود عزیزی:

برای یک بازیگر خداحافظی از این هنر ممکن نیست/شرایط به نحوی نیست که دوست داشته باشم و یا بتوانم در پروژه ای حضور داشته باشم

محمود عزیزی

سینماپرس: یک بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: من در حال استراحت مطلق هستم، این بدان معنا نیست که از بازیگری خداحافظی کرده باشم، من به عنوان محمود عزیزی از کم کاری و غیبتم ناراحتم اما در این اوضاع ترجیح می‌دهم کار نکنم.

به گزارش سینماپرس، محمود عزیزی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در پروژه خاصی نیستم و بیشتر ترجیحم این است که کاری نکنم، البته پیشنهاداتی هست اما این کاملا یک تصمیم شخصی است.

وی در همین رابطه ادامه داد: من در حال استراحت مطلق هستم، این بدان معنا نیست که از بازیگری خداحافظی کرده باشم زیرا برای یک بازیگر خداحافظی از این هنر ممکن نیست، اما شرایط به نحوی نیست که دوست داشته باشم و یا بتوانم در پروژه ای حضور داشته باشم.

عزیزی درباره فعالیت خود در عرصه تئاتر اضافه کرد: در عرصه تئاتر هم مثل بازیگری در سینما و تلویزیون فعلا کاری ندارم واقعیت امر رغبتی برای کار کردن برایم وجود ندارد و بر مبنای همین شرایط فعلا کار نمی کنم. در خصوص حضور در بخش مدیریت فرهنگی هم هیچ صحبتی از سوی دوستان با من نشده است.

عزیزی: هیچ بازیگری از کم کار بودن خوشش نمی‌آید

بازیگر سریال «ستایش» در همین رابطه اضافه کرد: طبیعتا از کم کاری و غیبتم ناراحت هستم، به عنوان یک بازیگر دوری از دوربین و یا صحنه نمایش سخت است، اما ترجیح می دهم این سختی را تحمل کنم.

عزیزی در همین راستا خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه مشغول کارشان هستند، کسی از ناراحتی من ناراحت نمی شود و انتظاری هم نیست، شاید تحمل این شرایط از لحاظ مالی مشکلاتی را به وجود بیاورد اما برای من بهتر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.