جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

با رونمایی از سامانه شیما؛

«جشنواره بین المللی مد و لباس فجر» از روز شنبه آغاز بکار می‌کند!

جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

سینماپرس: جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و رونمایی از سامانه شیما، کار خود را با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی و جمعی از نمایندگان و مسئولان آغاز می‌کند.

به گزارش سینماپرس، این جشنواره کار خود را از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ـ ۱۸ تیر ماه ـ آغاز می‌کند و در طول برگزاری این رویداد، از نمایندگان مردم در مجلس، اعضای فراکسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، صنایع، اعضای هنر صنعت پوشاک و اهالی سبک پوشش و مد کشور و عموم علاقمندان دعوت شده است تا در این دوره از جشنواره، حضور داشته باشند و از آخرین دستاوردها، آثار و پیشرفت‌های هنر صنعت پوشاک و سبک پوشش ایرانی اسلامی بازدید کنند.

با توجه به این که در سال‌های گذشته، برج میلاد به عنوان یکی از مراکز برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری درنظر گرفته شده بود، تقسیم‌بندی حضور در این جشنواره بدین صورت است که طبقه منهای دو، متشکل از سالن‌های سعدی، بوستان و... محل کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های آموزشی، پاویون تشریفات، ستاد خبری و اجرایی هستند و محل برگزاری بخش‌های سه گانه جشنواره در طبقه دوم برج میلاد (معروف به سالن همتا) پذیرای بازدیدکنندگان بخش رقابتی و غیررقابتی و گالری جشنواره خواهد بود.

همچنین، مراسم نمادین افتتاحیه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با رونمایی از سامانه شیما همراه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.