چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

طی مصاحبه‌ای اعلام‌کرد؛

وودی آلن فیلم جدیدش را به زبان فرانسوی‌ می‌سازد

وودی آلن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶

سینماپرس: وودی آلن در مصاحبه تازه خود اعلام کرد فیلم جدیدش که در فرانسه فیلمبرداری می شود به زبان فرانسوی خواهد بود.

به گزارش سینماپرس صبا به نقل از ورایتی، وودی آلن در هنگام تبلیغ اکران فیلم «جشنواره ریفکین» (۲۰۲۰) گفت که قصد دارد فیلم بعدی اش را در پاریس فیلمبرداری کند.

این کارگردان نیویورکی به روزنامه فرانسوی له‌ژورنال‌دودیمانش گفت که قصد دارد در سپتامبر به شهر پاریس نقل مکان کند تا پروژه بعدی خود را که به گفته او یک فیلم فرانسوی زبان با بازیگران فرانسوی است، بسازد.

آلن اشاره کرد که توانسته است بودجه فیلمش را در ایالات متحده پیدا کند. او اما جزییات بیشتری در این باره ارائه نکرد. یک منبع نزدیک به این پروژه البته گفت که بودجه فیلم هنوز تامین نشده است.

بنا به اعلام همین منبع، با برخی از بازیگران فرانسوی تماس گرفته شده است و پس از نهایی شدن بودجه و تایید تاریخ فیلمبرداری، بازیگران فیلم اعلام خواهند شد. بودجه فیلم در حدود ۱۰ میلیون دلار خواهد بود.

آلن همچنین اعلام کرد که داستان این فیلم شبیه طرح فیلم «مچ پوینت» (امتیاز نهایی) است و به نوعی یک تریلر رمانتیک تلخ خواهد بود. او همینطور چنین تاکید کرد: من یادگاری فوق العاده ای از فیلمبرداری «نیمه شب در پاریس» در سال ۲۰۱۰ از پاریس دارم. این شهر را بسیار دوست دارم و اغلب از آن بازدید کرده ام و هر بار مکان های جادویی اش را کشف کرده ام.

این کارگردان مطرح سینما فاش کرد که دخترش مانزی تیو نیز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم «امیلی در پاریس» در پایتخت فرانسه است. وودی آلن با «نیمه شب در پاریس» در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی شد.

وودی آلن با تکرار آنچه در مصاحبه اش با الک بالدوین داشت، نیز گفت که در نظر دارد پس از فیلم بعدی اش به حرفه کارگردانی خود پایان دهد. کارگردان ۸۶ ساله تصریح کرد: این پنجاهمین فیلم من خواهد بود که شاید آخرین فیلم من باشد.

فیلم قبلی وودی آلن با نام «جشنواره ریفکین» قرار است این روزها توسط کمپاین آپولو فیلمز در سینماهای فرانسه اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.