جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

به کارگردانی « سید احمد معصومی نژاد»؛

«بی قرار» به شبکه پنج سیما می‌آید

مستند «بی قرار»

سینماپرس: مستند «بی قرار» به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد بر اساس زندگی شهید مدافع حرم علی امرایی نهم تیر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، مستند «بی قرار» به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد بر اساس زندگی شهید مدافع حرم علی امرایی پنجشنبه نهم تیر ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

در این مستند با خانواده، دوستان و همرزمان شهید در مورد ابعاد مختلف شخصیت شهید امرایی و شرح فعالیت‌هایی که ایشان داشتند گفتگو شده است.

شهید علی امرایی متولد ۱۱ دی سال ۱۳۶۴ در شهر ری چشم به جهان گشود. از همان دوران کودکی همراه پدر و مادرش در فعالیت‌های مساجد و هیئات مذهبی شرکت می‌کرد تا بدانجا که دوران نوجوانی او در این محیط‌ها سپری شد. وی بعد از مدتی پرچمدار فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در محله و منطقه سکونت خود شد.

وی بدلیل قابلیت‌هایی که از خود در هدایت کودکان و نوجوانان نشان داد به فرماندهی پایگاه بسیج مسجد سیدالشهدا (ع) شهرری نیز منصوب گردید.

شهید امرایی در کنار کارهای فرهنگی فعالیت‌هایی عام المنفعه در راستای کمک به خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست نیز انجام می‌داد.

بعد از شروع تحرکات تکفیری‌ها در منطقه، شهید علی امرایی که از سال ۸۸ در کسوت نیروهای سپاه قدس فعالیت می‌کرد در چندین نوبت به سوریه اعزام و سرانجام در اول تیر سال ۱۳۹۴ به همراه ۲ همرزمش شهیدان حسن غفاری و محمد حمیدی در منطقه درعای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.