چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

انتقاد عکاس سینماپرس به یک مراسم عجیب با حضور جمعی از مسئولان؛

وقتی فعالیت حوزه هنری به رونمایی از عکسی بدون ویژگی خاص ختم می شود!

رونمایی عکس دیده نشده از شهید «دکتر بهشتی»

سینماپرس: دیروز خانه عکاسان حوزه هنری در اقدامی عجیب از یک عکس شهید بهشتی که هیچ ویژگی خاصی نیز نداشت، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان رونمایی کرد.

به گزارش سینماپرس عکاس این رسانه با انتشار توئیتی به این اقدام عکس العمل نشان داد. در این توئیت آمده: "خسته نباشید و خداقوت به حوزه هنری. عکس دیده نشده از شهید بهشتی هم مراسم رونمایی داره ..."

به نظر می رسد باید به خانه عکاسان ایران خسته نباشید و خداقوت گفت که در سالروز فاجعه هفتم تیر تنها یک فریم عکس از شهید بهشتی آن هم با دعوت از مسئولین برگزاری مراسم رونمایی کرده، عکسی که خیلی شبیه به بقیه عکسهایی است که در این سالها از شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده است!

برگزاری این چنین مراسمات برای خانه عکاسان ایران حوزه هنری در ذهن مخاطب این موضوع را متصور می شود که این مراسم تنها جهت روزمه سازی بوده و بیان اینکه در سالروز شهادت شهید بهشتی صرفاً کاری انجام شده است.

وقتی فعالیت حوزه هنری به رونمایی از عکسی بدون ویژگی خاص ختم می شود!

بنا بر این گزارش بعد از ظهر سه شنبه ۷ تیر ماه به مناسبت سالروز فاجعه هفتم تیر مراسم رونمایی عکس دیده نشده از شهید «دکتر بهشتی» از گنجینه خانه عکاسان ایران با حضور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری، کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، سیداحسان باقری رئیس خانه عکاسان ایران در نگارخانه حوزه هنری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.