سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

با جشنواره ملی قرآنی «آرام جان»؛

«کاظم احمدزاده» مجری شبکه قرآن سیما شد

سید کاظم احمدزاده

سینماپرس: جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» در تابستان ۱۴۰۱ با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از استادان و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» در تابستان ۱۴۰۱ با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از اساتید و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

«آرام جان» به تهیه کنندگی مسلم کوهی و با اجرای کاظم احمدزاده از ۱۰ تیر هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

این برنامه به صورت میدانی با حضور اقشار مختلف مردم در اماکن عمومی شهرها از جمله مساجد، امامزادگان و بوستان‌ها شامل بخش‌های متنوع تلاوت قران کریم، گفت‌وگو با نمایندگان ولی فقیه و معرفی استادان پیشکسوت، قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی از استان‌های البرز، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، اصفهان، کردستان، مرکزی، قم، تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان رضوی خواهد بود.

این جشنواره در استان‌های مرزی، با هدف ایجاد پیوند و تحکیم وحدت بین شیعیان و اهل‌سنت اجرا خواهد شد.

جشنواره «آرام جان» در طول ایام برگزاری، هر روز ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد و اختتامیه جشنواره در مشهد مقدس خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.