سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

پوراندخت مهیمن:

وقتی اثری در پشت صحنه با نظم و کیفیت ساخته شود قطعا در بازخورد مخاطبان هم مثبت عمل خواهد کرد

پوران دخت مهیمن*

سینماپرس: پوراندخت مهیمن گفت: ده نمکی بر کار خود مسلط است، قدم به قدم با فیلمنامه پیش می‌رود و در عین حال به بازیگر امکان این را می‌دهد که براساس خلاقیت و نبوغ خود چیزهایی به نقش اضافه کند، وی به بازیگر امکان این را می‌دهد که در صورتی که به فیلمنامه و شخصیت ضربه ای نخورد بداهه خود را به اثر تزریق کند.

به گزارش سینماپرس، پوراندخت مهیمن در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی هستم و به غیر از آن کاری را قبول نکرده‌ام.

وی در همین رابطه ادامه داد: از ابتدای امسال چندین پیشنهاد برای بازی در تلویزیون و سینما داشتم اما متاسفانه به دلیل فوت خواهرم هیچکدام را نپذیرفتم و صرفا به قراردادی که با «آزادی مشروط» داشتم ادامه دادم.

وقتی اثری در پشت صحنه با نظم و کیفیت ساخته شود قطعا در بازخورد مخاطبان هم مثبت عمل خواهد کرد

مهیمن با اشاره به مراحل تولید سریال «آزادی مشروط» اضافه کرد: این یکی از بهترین تجربیات من به عنوان بازیگر است که بتوانم در گروهی بدون حاشیه، حرفه‌ای و کاملا سالم کار کنم، خوشبختانه مراحل تولید این سریال بی حاشیه و اذیت برای گروه پیش رفته است.

میهمن: ده نمکی کارگردان فوق العاده‌ای است

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به همکاری مجدد خود با «مسعود ده نمکی» تاکید کرد: پیش از سریال «آزادی مشروط» در سریال معراجی‌ها با این کارگردان همکاری داشتم، ده نمکی کارگردان فوق العاده‌ای است، او در مورد کاری که می‌کند اطلاعات کامل داشته و به خوبی گروه را هدایت می‌کند.

مهیمن در همین رابطه اضافه کرد: ده نمکی بر کار خود مسلط است، قدم به قدم با فیلمنامه پیش می‌رود و در عین حال به بازیگر امکان این را می‌دهد که براساس خلاقیت و نبوغ خود چیزهایی به نقش اضافه کند، وی به بازیگر امکان این را می‌دهد که در صورتی که به فیلمنامه و شخصیت ضربه ای نخورد بداهه خود را به اثر تزریق کند.

مهیمن

«آزادی مشروط» با استقبال صد در صدی روبرو می‌شود

بازیگر سریال «معراجی‌ها» درباره احتمال موفقیت سریال «آزادی مشروط» اضافه کرد: من به مخاطبان قول می‌دهم که سریال «آزادی مشروط» یکی از بهترینهای تلویزیون در سالهای اخیر خواهد بود. شخصا مطمئنم که این سریال با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو خواهد شد.

مهیمن در همین رابطه تاکید کرد: البته من دوست دارم تمام آثاری که در تلویزیون ساخته می شود با استقبال مخاطبان روبرو شود، اما طبیعتا استقبال خوب با اثری با کیفیت حاصل می شود. من دوست دارم که تلویزیون با آثار با کیفیت روبرو باشد زیرا همانطور که همیشه گفته‌ام تلویزیون خانه دوم من است و روی آن بسیار حساس هستم. برای من فرقی نمی‌کند که در کاری باشم یا نه بلکه آرزو دارم که همه آثار با استقبال روبرو شوند چون در نهایت به نفع تلویزیون است.

میهمن

وی دلیل کیفیت بالای سریال «آزادی مشروط» را اینگونه توصیف کرد: وقتی اثری در پشت صحنه با نظم و کیفیت ساخته شود قطعا در بازخورد مخاطبان هم مثبت عمل خواهد کرد. خوشبختانه پشت صحنه سریال آزادی مشروط بسیار آرام و با امنیت پیش رفت و مطمئن باشید این کیفیت در تولید در پخش هم تزریق خواهد شد.

مهیمن: فیلمبرداری آزادی مشروط پانزدهم مرداد به پایان می‌رسد

مهیمن در همین رابطه اضافه کرد: آزادی مشروط در بخش فیلمنامه و کارگردانی عالی است، از سویی بازیگران به درستی برای نقشها انتخاب شده اند و از ده نمکی به خوبی هدایت می شوند به همین دلیل در کل از این اثر بسیار راضی هستم.

وقتی اثری در پشت صحنه با نظم و کیفیت ساخته شود قطعا در بازخورد مخاطبان هم مثبت عمل خواهد کرد

وی درباره زمان باقی مانده از مراحل ساخت سریال «آزادی مشروط» افزود: حضور من در این سریال تا اواخر تیر ماه ادامه خواهد داشت اما کلیت پروژه پانزدهم مرداد ماه به اتمام خواهد رسید. البته هنوز درباره زمان پخش آزادی مشروط به ما اطلاعی داده نشده است.

مهیمن درباره وضعیت فعلی سینما و کاهش شدید مخاطبان خاطرنشان کرد: متاسفانه من هم شنیده ام که سینما خوب نمی فروشد. مخاطبان بعد از دو سال کرونایی روحیه خوبی ندارند، بسیاری از مردم عزیزان خود را از دست داده اند به همین خاطر نمی‌توان انتظار ویژه ای داشت. از سویی گرانی بلیت سینما که البته ناگزیر هم بوده در این کاهش مخاطبان بی تاثیر نبوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.