چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

بازیگر بیرجندی «آقای قاضی»:

تمام بازیگران این سریال تنها یک بار در این سریال حضور دارند

محمود خسرومنش

سینماپرس: محمود خسرومنش، مهمان دیشب برنامه «شب‌نشینی» بود؛ وی با حضور در برنامه از پیشینه خود در شهر بیرجند سخن گفت و در رابطه با فعالیت‌های حرفه‌ای خود در تئاتر بیرجند صحبت کرد. او در ادامه ماجرای گرفتن نقش در سریال بچه مهندس را تعریف کرد.

به گزارش سینماپرس، خسرومنش گفت: من اهل بیرجند هستم که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۳۵ کیلومتر مربع مساحت دارد. از محصولات این منطقه می‌توان به زرشک و زعفران اشاره کرد؛ این شهر همچنین به پاکیزه‌ترین شهر ایران نیز معروف است. من تا ۲۸ سالگی در این شهر زندگی می‌کردم و اکنون ۳ سال است که به تهران آمده‌ام.

خسرومنش ادامه داد: من از نوجوانی تئاتر کار می‌کردم و در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های خود را آغاز کردم. رشته تحصیلی من در دانشگاه تربیت بدنی بود چرا که نتوانستم در رشته هنر قبول شوم. پس از آنکه فراخوانی در رابطه با سریال بچه مهندس دیدم، برای پذیرش در آن اقدام کردم و توانستم تایید مسئولان این سریال را بگیرم و به تهران بیایم.

وی افزود: من برای یادگیری تئاتر و بازیگری آموزش دیدم و استادان بسیاری داشتم. از طریق این کلاس‌ها وارد اجراهای متفاوت شدم که به صورت عمومی پخش می‌شدند. من پیش از قبول شدن برای سریال بچه مهندس حدود ۱۵ کار تئاتر انجام دادم که شامل کار کودک، عروسک گردانی و فعالیت‌های دیگر می‌شوند.

او گفت: من همیشه علاقه داشتم تا در پروژه‌های بزرگ ایفای نقش داشته باشم و همواره تلاش می‌کردم تا بتوانم در سریال‌های تلویزیونی حضور داشته باشم اما تصور نمی‌کردم بتوانم به هدف خود برسم. خوشبختانه با قبول شدن در تست سریال بچه مهندس توانستم به هدف خود برسم.

بازیگر اظهار داشت: آخرین کاری که انجام داده‌ام آقای قاضی است که مدتی پیش کار فیلمبرداری آن به پایان رسید و اکنون از شبکه‌های تلویزیونی نمایش داده می‌شود. این سریال به صورت اپیزودی است و هر قسمت یک ماجرا دارد. من تنها در یک قسمت از این سریال بازی کرده‌ام و تمام بازیگران این سریال نیز تنها یک بار در این سریال حضور دارند.

خسرومنش ادامه داد: در بیرجند مردم می‌توانند از قلعه شهر، مدرسه شوکتیه و باغ اکبریه دیدن کنند که از دیدنی‌های تاریخی شهر به حساب می‌آیند. بیرجند همچنین لباس تاریخی خاصی دارد که به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است.


گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» به تهیه کنندگی علی شعبانی از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.