یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

ضعف تبلیغات و پیوست رسانه‌ای؛

آغاز اکران ناموفق «بدون قرار قبلی» در وضعیت بد گیشه!

فیلم سینمایی بدون قرار قبلی

سینماپرس: فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» ساخته آخر بهروز شعیبی در سه روز نخست اکران در سینماهای کشور موسوم به افتتاحیه، توانست به فروشی معادل ۲۰۰ میلیون تومان برسد تا در رتبه‌های پایانی جدول فروش قرار گیرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» ساخته آخر بهروز شعیبی در سه روز نخست اکران در سینماهای کشور موسوم به افتتاحیه، توانست به فروشی معادل ۲۰۰ میلیون تومان برسد تا در رتبه‌های پایانی جدول فروش قرار گیرد.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» یکی از مهمترین گزینه های اکران سینماها در ماه است، به گفته تهیه کننده این فیلم پیشتر قرار بود اثر در نوروز سال جاری اکران شود اما بنا به تصمیمات صاحبان اثر برای نسوختن فیلم زمان اکران خرداد ماه منتقل شد.

بدون قرار قبلی در حالی راهی چرخه اکران می‌شود که گیشه سینما روزهای بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد. اکثریت آثار با افت فروش قابل ملاحظه ای روبرو شده‌اند و از سویی آثار تازه اکران شده شکست سنگینی را در گیشه تجربه می‌کنند.

اکران بدون قرار قبلی در وضعیت بد گیشه

علنا سینمای سال ۱۴۰۱ در گیشه تنها به حداکثر پنج فیلم روی خوش نشان داد، فیلمهای «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی، «انفرادی» از مسعود اطیابی، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر، شادوران از حسین نمازی و دو فیلم مرد بازنده از محمدحسین مهدویان و روز صفر از سعید ملکان تنها آثار موفق گیشه در سال جاری بوده‌اند. حال باید دید در این میان بدون قرار قبلی چه سرنوشتی را تجربه می‌کند.

بدون قرار قبلی

«بدون قرار قبلی» پنجمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی با نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور نوشته شده است.

این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در نهایت توانست در شش بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شود، فیلم شعیبی در پایان توانست در دو بخش بهترین صداگذاری و سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی جایزه را از آن خود نماید.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری، حامی ترابی، صابر ابر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نویسنده‌ معاصر ایرانی نوشته شده که در آن داستانی اجتماعی و تازه از روابط انسانی را دست مایه ساخت قرار داده است.

بدون قرار قبلی

خلاصه داستان «بدون قرار قبلی»

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» آمده است: داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

برخی عوامل فیلم عبارت است از: مدیر پروژه: علیرضا رضاداد، نویسنده:فرهاد توحیدی، مهدی تراب بیگی، مجری طرح:محمد حسین انصاری، مشاورپروژه:بهزاد هاشمی، مدیر تولید: امیر نشاط، مدیر فیلمبرداری:محمد حدادی، دستیار اول فیلمبردار:احمدرضا گودرزی، تدوین: عطا مهراد، عکاس:امید صالحی، مدیر صدابرداری:عباس رستگارپور، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس:هدی میرزائی، طراح چهره پردازی:فاطمه کمالی، زهرا کمالی، مدیر تدارکات: محمود کریمی، جانشین تولید:کاظم نامنی جلوه‌های ویژه میدانی:آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه کامپیوتری:میلاد فرج الهی، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان:صالح غربی جوان، برنامه ریز: اشکان سپهر، منشی صحنه: غزل رشیدی، مشاور تهیه کننده: ایزدمهرآفرین، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.