چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

با بالاترین پیشنهاد؛

فیلم جدید «برد پیت» توسط اپل خریداری شد

برد پیت

سینماپرس: کمپانی اپل با ارایه بالاترین پیشنهاد موفق شد تا فیلم بعدی برد پیت را که وی در آن در نقش یک راننده فرمول یک بازنشسته ظاهر می‌شود، به دست آورد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم بعدی برد پیت که به کارگردانی جوزف کوشینسکی کارگردان «تاپ گان: ماوریک» ساخته می‌شود به اپل رسید.

اپل که از چندی پیش در حال مذاکره بود سرانجام با ارایه بالاترین پیشنهاد این فیلم را خرید. کمپانی‌های بزرگ دیگری چون مترو گلدوین مه‌یر، پارامونت، سونی، یونیورسال، نتفلیکس، آمازون و دیزنی نیز در تلاش بودند تا این پروژه را به دست آورند.

در این فیلم پیت در نقش یک راننده فرمول یک ظاهر می‌شود که از بازنشستگی خارج می‌شود تا در کنار یک راننده جوان و در برابر غول‌های این ورزش به رقابت بپردازد.

ارن کروگر یکی از نویسندگان فیلمنامه «تاپ گان» نویسنده فیلمنامه آن است و فیلم توسط کمپانی «پلن بی» برد پیت و جری بروکهایمر از تهیه‌کنندگان «تاپ گان: ماوریک» با همراهی لوییس همیلتون راننده فرمول یک بریتانیایی ساخته می‌شود.

این فیلم دومین همکاری پیت با اپل است. پیش از این اپل پروژه بدون عنوان دیگری با بازی برد پیت و جورج کلونی را به دست آورد که کارگردانی آن را جان واتس کارگردان «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» انجام می‌دهد.

اپل پخش کننده فیلم «کودا» برنده اسکار بهترین فیلم بود و اکنون در تلاش است تا فیلم‌های خود را افزایش دهد و به این مناسبت پیشتر به سراغ پروژه «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی با بازی دی‌کاپریو و رابرت دنیرو رفت. این کمپانی به تازگی فیلم «بلیتس» استیو مک‌کویین درباره جنگ جهانی دوم را نیز خرید.

هم‌زمان دومین تریلر فیلم جدید برد پیت «قطار سریع‌السیر» با بدل‌کاری‌های فراوانی که توسط خود وی انجام شده نیز منتشر شد. این فیلم که ساخته دیوید لیچ است ۵ آگوست اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.