چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

در هجدهمین دوره؛

انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت

سینماپرس: فراخوان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت در بخش های صحنه ای، خیابانی و محیطی، نمایشنامه نویسی، رادیو تئاتر، تله تئاتر و تئاتر ملل منتشر شد و در اختیار جامعه هنرهای نمایشی کشور قرار گرفت.

هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت، با نگاهی به تلاش ها، رویکردها و آموزه های ادوار گذشته، تلاش دارد در فرآیندی اندیشه ورزانه و با تمرکز بر تولید همراه با فراگیری و ارتباطی دوسویه میان هنرمندان و مردم در گستره ایران و کشورهای اسلامی گامی تازه در هویت یابی و کارایی گفتمانی، جریانی و کنش ساز فرهنگی، هنری و اجتماعی تولیدات در جشنواره تئاتر مقاومت بر دارد.

در این دوره از جشنواره دو بخش تازه تئاتر ملل با تمرکز بر کشورهای اسلامی و پیاده روی عظیم اربعین حسینی و تله تئاتر افزوده شده است و تمامی بخش های جشنواره بر مبنای تولید آثار جدید پذیرای هنرمندان است. همچنین در این دوره بخش نمایشنامه نویسی پذیرای نویسندگان دیگر ملل در چهارچوب موضوعی جشنواره است. دیگر بخش های جشنواره نیز شامل نمایش های صحنه ای، خیابانی و محیطی، رادیو تئاتر و نمایشنامه نویسی می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره، می توانند به پایگاه رسمی اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سیدوحید فخر موسوی در بازه زمانی شهریور لغایت آذر ۱۴۰۱ و در گستره ایران و کشورهای اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.