دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

معاون صدای رسانه ملی:

کارشناسان برای ورود به برنامه‌های رادیویی از «سامانه صیانت» استعلام می‌شوند و بعد از تایید می‌توانند در رسانه حضور یابند!

رادیو «مقاومت»

سینماپرس: بخشی‌زاده گفت: کارشناسان برای ورود به برنامه‌های رادیویی باید از طریق سامانه صیانت تایید شوند.

به گزارش سینماپرس، علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی گفت: کارشناسان برای ورود به برنامه‌های رادیویی از سامانه صیانت استعلام می‌شوند و بعد از تایید می‌توانند در رسانه حضور یابند.

سوم خرداد بود که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اسامی افراد غیر روان‌شناس و فاقد مجوز را منتشر کرد که در این بین نام افرادی مانند محمود انوشه، فرهنگ هلاکویی و ... به چشم می‌خورد. این در حالی است که بسیاری از این افراد به عنوان روان‌شناس در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حضور داشتند.

به گفته معاون صدای رسانه ملی، ممکن است در بعضی از مواقع و به دلیل فشار آنتن این مسیر تایید احراز هویت کارشناسان طی نشود و اشتباهاتی رخ دهد.

پیش از این، شاهید مظفری، قائم مقام معاونت صدای سازمان صداوسیما و مدیر کل طرح و نظارت گفته بود، انجمن‌های تخصصی در کشور باید در زمینه احراز اطلاعات پشت سازمان صداوسیما را گرم کنند. از طرفی اگر هر کدام از حوزه‌های صدا، سیما و سیاسی به صورت جداگانه متولی احراز هویت کارشناسان باشند، دقت و صحت اطلاعات در سازمان بیشتر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.