دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به کارگردانی سیاوش اسد؛

معصومه ربانی‌نیا و شوکا دولتشاهی بازیگر جدید «انتقام» شدند

معصومه ربانی نیا در نشست خبری فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»

سینماپرس: معصومه ربانی‌نیا و شوکا دولتشاهی به فیلم کوتاه «انتقام» که آخرین فیلم از سه گانه «۱۹» سیاوش اسد است، پیوستند.

به گزارش سینماپرس، معصومه ربانی‌نیا بازیگر فیلم سینمایی «آتابای» و «موقعیت مهدی» و شوکا دولتشاهی بازیگر فیلم سینمایی «علفزار» به فیلم کوتاه «انتقام» که آخرین فیلم از سه گانه «۱۹» سیاوش اسد است، پیوستند.

سیاوش اسد این روزها در تدارک ساخت آخرین قسمت از سه گانه «۱۹» درباره بیماری کرونا است. این سه گانه به معضلات اجتماعی و تاثیر ویروس کرونا بر روح و ذهن بشر و ضربات و زخم هایی که این‌ ویروس بر مردم جامعه وارد کرده است، می پردازد.

تصویربرداری فیلم کوتاه «انتقام» به زودی در تهران آغاز خواهد شد و به جز ربانی‌نیا و دولتشاهی تاکنون حضور فرج الله گل سفیدی و بازیگران کودک و نوجوان آیسل اصغری و یاسین ملکی به عنوان بازیگر در فیلم قطعی شده است.

قسمت اول این سه گانه درباره ماسک هایی است که در شهر رها شده اند، قسمت دوم درباره واکسن های تقلبی و قسمت سوم درباره انتقام از آدم هایی است که با این ویروس خون مردم بی گناه را در شیشه کردند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: فریبا دختر جوانی است که به کمک ساناز دوست و همکلاسی‌اش از زندان آزاد می‌شود و تصمیم می گیرد برای گرفتن انتقام از فروشندگان ماسک، واکسن تقلبی کرونا و افرادی که زنان را مورد آزار قرار می دهند، شخصا وارد عمل شود ...

از عوامل این فیلم می‌توان به نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: سیاوش اسد، مجری طرح: خانه هنر سپندار مذ، طرح فیلمنامه: سمیه ساجد، مشاور فیلمنامه: سارا رشیدی، برنامه ریز و مدیر گروه کارگردانی: حسین خنکا، دستیار یک کارگردان: آیدین صمیمی، منشی صحنه: نیلوفر اقبالی، تصویربردار: صالح رضازاده، صدابردار: امیرحسین سعیدی، مدیر تولید: فریده حبیبی وطن، گریم: حسین منصوری، طراح صحنه: مینا عالمی، مدیر صحنه: سمیه تبری، طراح لباس: مینا خداپرست، خواننده تیتراژ: فرشا اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.