چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

عنایت بخشی:

در سینما علنا «نسل پیشکسوت» حذف شده است

عنایت بخشی در اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات تلویزیونی جام جم

سینماپرس: عنایت بخشی گفت: خدا را شاکرم که بار دیگر زنده هستم تا ولادت یکی از انسانهای نیک روزگار و تاریخ را به چشم ببینم، همواره گفته و می گویم که من مرید اهل بیت (ع) هستم و هر روز بر ارادتم بر ایشان افزوده می شود.

به گزارش سینماپرس، عنایت بخشی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فرارسیدن سالروز ولادت «حضرت معصومه (س)» گفت: خدا را شاکرم که بار دیگر زنده هستم تا ولادت یکی از انسانهای نیک روزگار و تاریخ را به چشم ببینم، همواره گفته و می گویم که من مرید اهل بیت (ع) هستم و هر روز بر ارادتم بر ایشان افزوده می شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: از نظر من سیره و مسلک زندگی هر کدام از ائمه اطهار (ع) و فرزندانشان مسیر و راه زندگی برای تک تک ماست، ما می‌توانیم به راحتی با الگوبرداری از زندگی این عزیزان بزرگوار سعادت دنیا و آخرت را نصیب خودمان کنیم.

بخشی زندگی «حضرت معصومه (س)» الگوی مناسبی برای نسل نوجوان و جوان خواند ادامه داد: از نظر من ایشان نشان دادند که در عشق به خانواده، زندگی و ثابت قدم بودن چگونه می توان زیست، از نظر من زندگی حضرت معصومه (س) برای دختران این سرزمین میتواند الگویی مناسب و به جا باشد.

بخشی: گفتن درباره وضعیت سینما حرفی تکراری است

وی درباره مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: واقعیت امر چندین پیشنهاد دارم که باید آنها را بررسی کنم، فیلمنامه‌ها به دستم رسیده اما باید دید چه نقشی را برای من در نظر گرفته‌اند.

بخشی در همین راستا تاکید کرد: سن و سالم به حدی رسیده که دیگر یک کار باید بسیار جذاب و گیرا باشد تا آن را قبول کنم، البته اگر نقشی را دوست داشته باشم با وجود تمام سختیها نقش را میپذیرم، سال گذشته هم با اینکه اثری در شهرستان پیشنهاد شده بود با توجه به کیفیت پروژه به آنجا رفته و بازی کردم.

بازیگر سریال «ولایت عشق» درباره نقش هایی که برای بازیگران پیشکسوت نوشته می‌شود افزود: این حرفی تکراری است که فیلمنامه نویسان نقشهای زیادی برای سنین بالا نمی نویسند، شاید در سریالها و تلویزیون اوضاع بهتر باشد زیرا اثر طولانی است و به کاراکترهای زیادی نیاز است اما در سینما علنا نسل پیشکسوت حذف شده است.

بخشی وضعیت سینما را رو به بهبود خواند و اظهار کرد: به نظر من سینما هر روز اوضاع بهتری از دو سال گذشته را تجربه می کند اما من به سینماگران پیشنهاد می کنم که صبور باشند. نمیتوان توقع داشت که همه چیز به یکباره بهبود پیدا کند. باید به مخاطب وقت بدهیم که کابوس کرونا را به طور کامل به فراموشی بسپارد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه خاطرنشان کرد: سینمای ایران همواره توانسته در مسیرهای سخت خودش را سالم به مقصد برساند، در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس هم وضعیت بسیار سخت بود اما باز هم سینما زنده ماند. سینما زنده می ماند زیرا مخاطب دارد و همین باعث می شود که هر مشکلی هم بر سر این هنر قرار گیرد شاهد التیام اوضاع سینما باشیم. به شخصه امیدوارم که سینمای کشور در سال جاری رشد قابل توجهی کند تا فیلمسازان و مخصوصا تهیه کنندگان از تولید و اکران آثار پا پس نکشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.