جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا»؛

«علی‌رضا شجاع‌نوری» مجری «شبکه چهار سیما» می‌شود

علیرضا شجاع نوری در تشییع پیکر نصرت‌الله کریمی

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» با اجرای علی‌رضا شجاع‌نوری روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، چهارمین قسمت برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا»، پنج‌شنبه؛ پنجم خردادماه با موضوع «حوزه علمیه» و پنجمین قسمت این برنامه شامگاه جمعه؛ ششم خردادماه با موضوع «خرمشهر» روی آنتن شبکه چهارم سیما می‌رود.

«برسد به دست فردا» به کارگردانی فواد صفاریان‌پور و نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی زارعان، کاری‌ است از گروه اجتماعی شبکه چهارم سیما، که می‌کوشد علاوه بر واکاوی اساسی‌ترین مسائل قرن گذشته، تصویری از آینده را برای مخاطب ترسیم کند.

این برنامه در هر قسمت، یکی از موضوعات و حوزه‌های مهم و اثرگذار اجتماعی را در قالب ۱۰ آیتم متنوع، با دو رویکرد «بررسی تحولات یک سده گذشته» و «آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی» مورد بررسی قرار می‌دهد.

گفت‌وگو پیرامون گذشته و آینده موضوع برنامه، با حضور کارشناسان و متخصصان، از جمله آیتم‌های این برنامه است که در این بخش منصور ضابطیان با «نگاه به آینده» و کیانا فرهی با «مرور گذشته» به بحث و تبادل نظر با میهمانان برنامه می‌پردازند.

از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به «وقایع اتفاقیه»، «دانستنی‌های قرن۱۴ (مستند کوتاه)»، «پدیده‌های قرن۱۴، (رویدادها و حوادث) و … اشاره کرد.

«برسد به دست فردا» شامگاه پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازپخش این برنامه جمعه‌ها و شنبه‌ها، ساعت ۱۶:۳۰ است.

قسمت‌های اول تا سوم این برنامه با بررسی دو موضوع «طنز» و «جمعیت» و با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران روی آنتن رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.