چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

در چهارمین دوره؛

زمان برگزاری رویداد پیچ انیمیشن رویازی اعلام شد

 نخستین رویداد پیچینگ انیمیشن ایران با عنوان «رویازی»

سینماپرس: چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی پاییز ۱۴۰۱ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در راستای فراهم کردن بستر توزیع عادلانه سرمایه، شفاف‌سازی اقتصاد انیمیشن، مشارکت در تأمین و تولید محتوا، فرایند حرفه‌ای شدن استودیوهای تولید، مشارکت در سازمان یافتگی ساختار گروه‌های فعال در عرصه انیمیشن و کمک به پرداخت جذاب فیلمنامه‌های انیمیشن در جهت جذب سرمایه، چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی را در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

شناسایی و تأمین خواسته‌های محتوایی سرمایه‌گذاران و خریداران انیمیشن و شناسایی و آموزش تخصصی تیم‌های مستعد و فعال در این عرصه از دیگر اهداف این رویداد است. همچنین بخش ویژه این دوره، برگزاری کارگاه‌های طراحی جذاب ایده و کمک به گسترش خط دراماتیک آثار خواهد بود.

سومین دوره این رویداد بیست و هفتم آبان سال گذشته به ایستگاه پایانی خود رسید و ۱۰ طرح حاضر در این مرحله به ارائه حرفه‌ای طرح‌های خود در مقابل مدیران فرهنگی و سرمایه گذاران بخش خصوصی حاضر در رویداد پرداختند.

دو طرح انیمیشن «رویاشهر» (سینمایی) و «موزه انقراض» با نام جدید «چل پله زیر زمین» (سریالی) در این دوره موفق به جذب سرمایه شدند. سایر طرح‌های حاضر در این رویداد نیز در مسیر مذاکره برای سرمایه‌گذاری قرار دارند.

در چهارمین دوره رویداد پیچینگ رویازی علاقه‌مندان می‌توانند در ۳ بخش فیلم سینمایی، سریال و میان‌رسانه‌ای بدون محدودیت در ژانر، تکنیک، مخاطب و مدت زمان اثر در این رویداد ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت نام در این رویداد از ۱ خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۱ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. تولیدکنندگان انیمیشن می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام در وب‌سایت رویازی طرح خود را برای شرکت در این رویداد ثبت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.