دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

به همت حوزه هنری؛

روایت یاران، تصویرگر جهان آرا شد

شهید محمدعلی جهان آرا

سینماپرس: همزمان با آزادسازی خرمشهر کارگاهی سه روزه با عنوان روایت یاران در خرمشهر برپاست. در این ورک شاپ هنرمندان خوزستانی تصویرگر شهید جهان آرا هستند.

به گزارش سینماپرس، به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، کارگاهی در مسجد جامع خرمشهر با عنوان «روایت یاران» برگزار می شود. این کارگاه از اول خرداد برپا شده و تا سوم خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

در این کارگاه موضوع و محور، شهید محمد جهان آرا است. هنرمندان حاضر در این ورکشاپ به اشکال مختلف رشادت و ایثار این شهید والا مقام را تصویر می‌کنند. امید قادری بختیار سامه، منوچهر ایلیای و محسن موسوی از جمله هنرمندان نقاش خوزستانی هستند که در این کارگاه حضور دارند.

محمد حبیبی مدیر مرکز هنرهای تجسمی روایت فتح، نیز در این کارگاه به عنوان مدیر برگزارکننده حضور دارد. وی با بیان اینکه چنین کارگاه هایی در سراسر ایران برگزار خواهد شد تا با زبان هنر، شهدا و مفاخر این سرزمین با زبانی زیبا برای نسل جوان معرفی شود، تأکید کرد: کارگاههایی نظیر روایت یاران اتفاقی است‌که قرار است در سراسر ایران رخ دهد، البته این بار تلاش می کنیم کارگاههای مورد نظرمان حتماً از هنرمندانی استفاده کنیم‌که بومیان منطقه هستند. به عنوان مثال: در کارگاه امروز هنرمندان حاضر، همگی خوزستانی هستند.

گفتنی است این کارگاه امروز، دوم خردادماه درمحوطه مسجد جامع خرمشهر در حال برگزاری است و فردا همزمان با سوم خرداد طی مراسمی قرار است از آثاری که در این ورک شاپ تهیه شده، رونمایی به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.