دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

به کارگردانی حسن علیزاده؛

مجموعه «کودک من» در شبکه مستند تولید می‌شود

شبکه مستند

سینماپرس: مجموعه مستند «کودک من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد با اتمام مراحل تولید به زودی از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه مستند «کودک من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد با موضوع رفتارشناسی و تربیت کودکان در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای شبکه مستند تولید می‌شود.

علیزاده فرد درباره این مستند گفت: «کودک من» در دنیای خانواده‌ها جستجو می‌کند تا به پرسش‌های آنها پاسخ دهد، پرسش‌هایی که شاید والدین دیگری به دنبال پاسخ آن باشند ازجمله اینکه چرا کودک من اینگونه رفتار می‌کند؟ ریشه این رفتارها از کجاست؟ و راه برطرف کردن آنها چیست؟

وی افزود: پژوهش این مستند زمستان ۱۴۰۰ تمام شد و کار تولید از اول اردیبهشت کلید زده شد. در پیش تولید کار همراه با نویسنده، پژوهشگر و مشاور مجموعه سعی کردیم، خانواده‌هایی از تمام اقشار جامعه پیدا کنیم. گروه «کودک» من با بررسی این خانواده ها در پی ریشه‌یابی مسائل هستند و با ایجاد چالش‌هایی توسط مشاور به بازسازی موقعیت و حل آنها می‌پردازند.

این کارگردان در پایان عنوان کرد: مستند «کودک من» سراغ خانواده‌هایی می‌رود که فرزند سه تا دوازده سال دارند و هر روز چالش جدیدی با فرزندشان تجربه می‌کنند و نمی‌دانند چه برخوردی با آنها داشته باشند. مشکلاتی مانند بچه‌هایی که درگیر فضای مجازی هستند، پرخاشگرند، بد غذا هستند، بچه‌هایی که گوشه‌گیری می‌کنند و افسرده هستند، بچه‌هایی که وابستگی شدید به پدر و مادر دارند و بی‌اعتماد به نفس هستند و… .

راوی و کارشناس این مجموعه مستند هاجر سجاد روانشناس کودک است و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسنده علی محمدصادق، تدوین الهام کرمی، فیلمبردار عزت‌الله عزیزی، صداگذار عرفان حسن‌زاده، طراح صحنه و لباس زکیه حسن‌زاده و مدیر تدارکات علی سیفی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.