دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

فواد ایزدی:

«نادر طالب زاده» به سبب توانمندی‌های شخصی و موفقیت هایش، به یک چهره بین المللی و فرمانده جهاد تبیین تبدیل شد

نادر طالب زاده در نشست خبری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: استاد دانشگاه و کارشناس امور بین‌الملل گفت: برنامه‌های مرحوم طالب‌زاده می‌تواند راهگشای فعالیت‌های فرهنگی ایران در عرصه بین الملل باشد.

به گزارش سینماپرس، فواد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل گفت: مرحوم نادر طالب زاده به سبب توانمندی‌های شخصی و موفقیت هایش، به یک چهره بین المللی و فرمانده جهاد تبیین تبدیل شد.

او ابراز امیدواری کرد مسئولان کشور توجه ویژه به دغدغه‌های طالب زاده داشته باشند؛ چرا که برنامه‌های او می‌تواند راهگشای فعالیت‌های فرهنگی ایران در عرصه بین الملل باشد.

اکنون یک هفته است که نادر طالب زاده مستندساز و فرمانده جبهه فرهنگی انقلاب دیگر بین ما نیست و در جوار رفیق شهیدش سید مرتضی آوینی آرام گرفته است.

ایزدی استاد دانشگاه می‌گوید مرحوم طالب زاده کسی بود که چندین سال در آمریکا زندگی کرد، آنجا درس خواند و فیلمسازی را در دانشگاه معتبر کلمبیا آموخت. اما او بعد از انقلاب به ایران آمد و پس از ملاقات حضرت امام در اینجا ماند و زندگی خود را وقف اسلام و ایران کرد. این اتفاق برای کمتر کسی رخ می‌دهد و هرکسی نمی‌تواند به این میزان از سطح درک برسد.

وی همچنین با اشاره به نگاه ایدئولوژیک خاص مرحوم طالب زاده می‌گوید: جهان بینی او در رابطه با مسائل داخلی و سیاست‌های خارجی، وجه تمایزش با دیگران بود. همچنین در کنار تعهدی که به اسلام و ایران داشت، طی حضور در جبهه و کسب تجارب میدانی، به یک متخصص کارکشته تبدیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.