یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

محمود پاک‌نیت مطرح کرد؛

پیشنهادهایی برای بازی وجود دارد اما ترجیح می‌دهم مدتی استراحت کنم

محمود پاک نیت

سینماپرس: محمود پاک‌نیت که به تازگی در سریال «تب و تاب» به ایفای نقش پرداخته است، قصد دارد مدتی فعالیت نکند و استراحت کند.

به گزارش سینماپرس، محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون درباره کارهای جدید خود به ثبت گفت: به تازگی بازی در سریال «تب و تاب» به نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری را به پایان رسانده‌ام. این مجموعه قرار بود ماه رمضان در شبکه دو سیما روی آنتن برود اما به دلیل آماده نشدن، پخش سریال به بعد از ماه رمضان موکول شد.

وی افزود: این سریال در تهران فیلمبرداری شده است و در این کار ۲۷ قسمتی فرشته سرابندی، حدیث نیکرو، خیام وقار، عطا عمرانی، نسرین مرادی، فهیمه مومنی، ریحانه رضی و افسانه ناصری نیز به عنوان بازیگر حضور دارند. مهدی شفیعی تهیه‌کنندگی این کار را برعهده دارد و این مجموعه که یک اثر خانوادگی است برای گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده است.

این بازیگر خاطرنشان کرد: چندی پیش بازی در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی را به پایان رساندم. همچنین سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی کار دیگری‌ست که آماده نمایش است. همچنین فیلمبرداری سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به پایان رسیده است و هم‌اکنون مراحل فنی آن انجام می‌شود.

پاک‌نیت در پایان تصریح کرد: پیشنهادهایی برای بازی وجود دارد اما ترجیح می‌دهم برای مدتی استراحت کنم. درضمن از شبکه نمایش خانگی نیز چند پیشنهاد داشتم که به دلیل خستگی آن را نپذیرفتم و درباره سینما هم باید بگویم فعلا پیشنهادی ندارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.