شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

اظهارنظر جالب نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

مقتدایی: «زندگی پس از زندگی» توانسته سرمایه اجتماعی صداوسیما در جامعه را افزایش دهد

عباس مقتدایی

سینماپرس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به رئیس صداوسیما از پخش «زندگی پس از زندگی» قدردانی و بیان کرد که این برنامه سرمایه اجتماعی صداوسیما را افزایش داده است.

به گزارش سینماپرس، برنامه «زندگی پس از زندگی» هر روز ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن می رود و به روایت هایی از تجربه های نزدیک به مرگ می پردازد. این برنامه با اقبال مخاطبان عام و خاص مواجه شده است. عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز در یادداشتی از رئیس رسانه ملی برای تولید و پخش این برنامه تجلیل کرده است.

در این یادداشت آمده است:

«بسمه تعالی

جناب آقای دکتر جبلی رییس محترم سازمان صداوسیما

باسلام و احترام،

این روزها در محافل مختلف از برنامه «زندگی پس از زندگی» گفته می شود و موضوع و محتوای این برنامه، محور گفتگو در بین اشخاص شده است.

به نظر می رسد این برنامه توانسته با ارائه محتوای خاص و معنوی، حد بالایی از مخاطب را جذب کند و ضمن جذب مخاطب، مدتها پس از پخش، محتوا و نکات آن برنامه محور گفتگوها باشد و مردم درخصوص آن بحث و تبادل نظر کنند. این رویکرد برنامه سازی توانسته سرمایه اجتماعی صداوسیما در جامعه را افزایش دهد، بگونه ای که بر اساس گزارش های واصله در سال گذشته نیز این برنامه، یکی از پربیننده ترین برنامه های رسانه ملی بوده است.

لذا اینجانب به نمایندگی از هموطنان و بینندگان این برنامه، مراتب قدردانی خود از جنابعالی، تهیه کننده محترم و سایر عوامل ارجمند این برنامه را اعلام می دارم و امید است اینگونه رویکردها که ضمن افزایش سرمایه اجتماعی، نقش رسانه را در زندگی مردم و رویکردهای رفتاری متبلورتر می کند، تقویت شود.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.