چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

با حکم «محمد رحیم‌لیوانی»؛

«سید جواد بابایی» مدیر تولیدات جانبی «مرکز پویانمایی صبا» شد

مرکز پویانمایی صبا

سینماپرس: رئیس مرکز پویانمایی صبا، طی حکمی سید شهرام فرزین‌فر را به سمت مشاور و سید جواد بابایی را به سمت مدیر تولیدات جانبی منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد رحیم‌لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا طی احکام تازه‌ای سید شهرام فرزین فر را به سمت مشاور و سید جواد بابایی را به سمت مدیر تولیدات جانبی منصوب کرد.

در بخشی از حکم آقای لیوانی به آقای فرزین فر آمده است: نیاز روزافزون مخاطبان خردسال، کودک و نوجوان به تولیدات باکیفیت پویانمایی تلویزیونی با محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی، لزوم دستیابی به فرایندهای خلاقانه و جدید را دو چندان کرده است. از جناب عالی انتظار می‌رود با توجه به سابقه طولانی و مطلوب در رسانه ملی با ارائه مشاوره‌های تخصصی و توجه ویژه به دو شعار اساسی هویت محوری و عدالت‌گستری و بهره‌گیری از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تمامی همت و تلاش خود را در ارتقای سطح تولیدات پویانمایی به کار گیرید.

و در حکم بابایی آمده، «امید است در دوره جدید با همکاری همه تولیدکنندگان پویانمایی و مدیران محترم مرکز شاهد رشد و توسعه تولیدات جانبی پویانمایی باشیم. لازم می‌دانم از زحمات و مساعی آقای طرازنده که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند در طول تصدی مدیریت تولیدات جانبی قدردانی و تشکر نموده و برای شما در انجام وظیفه محوله آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.