دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

در برنامه «ایران امروز»؛

دستاوردهای رایزن‌های فرهنگی به رادیو ایران رسید

رادیو ایران

سینماپرس: برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۲۲ فروردین از گروه فرهنگ و ادب به بررسی دستاوردهای رایزن‌های فرهنگی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۲۲ فروردین از گروه فرهنگ و ادب به بررسی دستاوردهای رایزن‌های فرهنگی که وظیفه ایجاد هماهنگی برای پیشبرد سیاست خارجی و تامین منافع ملی دارند، می‌پردازد.

هدف اصلی رایزن فرهنگی این است که به مردم دیگر کشورها که با اصول فرهنگی و اعتقادات یک کشور آشنایی لازم را ندارند، یک دید کلی و مناسب بدهد تا به نوعی اگر شخصی از یک کشور قصد سفر به آن کشور مورد نظر را داشت به آشنایی کامل و مناسبی دست باید.

وحید بیات تهیه کننده برنامه «ایران امروز» دوشنبه ها بیان کرد: با حضور محسن پاک آیین صاحب نظر امور فرهنگی و روابط بین الملل، سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان، ازبکستان، تایلند و زامبیا، سید علی سقاییان صاحب نظر امور فرهنگی و روابط بین الملل، سفیر سابق ایران در برزیل، ارمنستان، تانزانیا و مالاوی، کاردار سابق ایران در آرژانتین، محمدحسین شعاعی متخصص ارتباطات میان فرهنگی و بین الملل و ابوالحسن خلج منفرد معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بررسی وظایف و اختیارات رایزن‌های فرهنگی و دستاوردهای آنها خواهیم پرداخت.

«ایران امروز» دوشنبه‌ها به تهیه کنندگی وحید بیات و با اجرای شهاب شهرزاد و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.