شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

اظهارات صریح تهیه کننده سینما؛

اصغری: مدیریت بنیاد روایت فتح حاصلی جز ایجاد «بی انگیزگی» و «بی اعتمادی» در بین نیروهای حوزه سینمای دفاع مقدس نخواهد داشت!

سخنرانی ابراهیم اصغری در مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «تک تیرانداز»

سینماپرس: ابراهیم اصغری، تهیه کننده نام آشنای سینمای دفاع مقدس از عدم پایبندی بنیاد فرهنگی روایت فتح به تعهداتش در قبال فیلم دیدنی و جذاب «تک تیرانداز» به شدت گلایه کرد.

به گزارش سینماپرس بنا بر اظهارات این تهیه کننده، شیوه مواجهه و تعامل مدیران روایت فتح با سینماگران حوزه دفاع مقدس، پایه گذار سنت نامیمون و غلطی شده که در ادامه منجر به دلسردی بسیاری از فعالان حوزه سینمای دفاع مقدس خواهد شد.

اصغری با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده، با اشاره به مشکلات عدیده ای که برای او و سایرهمکارانش در این فیلم بوجود آمده از نهادهای ذیصلاح خواست به موضوع ورود و مشکل را حل کنند.

به گفته وی با گذشت یکسال از پخش این فیلم، وعده ها وتعهدات بنیاد روایت فتح با غرض ورزی دکتر نادری محقق نشده و این باعث بروز مشکلات مادی فراوانی برای این تهیه کننده خوشنام و خوش حساب شده است.

به گفته اصغری، این شیوه مدیریت بنیاد روایت فتح حاصلی جز ایجاد «بی انگیزگی» و «بی اعتمادی» در بین نیروهای حوزه سینمای دفاع مقدس نخواهد داشت.

گفتنی است فیلم «تک تیرانداز» از فیلم های فاخر و جذاب حوزه سینمای دفاع مقدس به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی علی غفاری است که نظربسیاری از منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرد. این فیلم توانست در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر در سه رشته کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شود که در نهایت علاوه بر دریافت سیمرغ بهترین جلوه های ویژه میدانی، سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را نیز دریافت کرد.

این فیلم با محوریت زندگی سردار شهید عبدالرسول زرین به عنوان بهترین تک تیرانداز جنگ های معاصر جهان با بازی کامبیز دیرباز ساخته شده است.

«تک تیرانداز» مورد عنایت مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه و بسیج کشور و رزمندگان دفاع مقدس قرار گرفت و به عنوان پر بیننده ترین فیلم نوروز ۱۴۰۰ تلویزیون معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.