یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

اولین نمایش فصل بهار مرکز تئاتر کانون؛

نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» به صحنه می‌رود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ بومی و ملی ایران و شناخت آداب و رسوم عید باستانی نوروز در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده است.

بازیگران و بازی‌دهندگان‌ عروسک این نمایش جواد انصافی، حمید رئوف‌تبار، فروغ یزدان، رضا معراجی، امیرمحمد و امیرحسین انصافی، نیلوفر سیاری، تینا نوروزی، مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و احسان محبیان هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حامد نصرآبادیان به عنوان طراح حرکت، فروغ یزدان به عنوان طراح لباس، علی یداللهی به عنوان طراح پوستر و بروشور، دلنیا یداللهی به عنوان نقاش پوستر، علیرضا حسین‌پور به عنوان طراح و سازنده دکور، فروغ یزدان به عنوان طراح و سازنده عروسک، محمدرضا شاملو به عنوان طراح نور و اختر تاجیک به عنوان عکاس اشاره کرد.

همچنین مدیریت صحنه این نمایش را مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و احسان محبیان، روابط عمومی را ریحانه مطهری و روژین ستاری، فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغات مجازی را روشنک کریمی، آهنگسازی و نوازندگی تنبک، دف، دایره را امیرحسین انصافی، نوازندگی تنبک و داربوکا را احسان سامانی‌منش، نوازندگی ویلن را حسن مصطفی‌پور و نوازندگی تار را بارمان اهورا بر عهده دارند.

نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» از روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران میزبان کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.