سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

ابراهیم عامریان مطرح کرد؛

«فاتحان اروند» در انتظار هوای گرم تابستان

ابراهیم عامریان

سینماپرس: ابراهیم عامریان تهیه‌کننده سینما می‌گوید با توجه به اینکه برای ساخت «فاتحان اروند» باید در انتظار هوای گرم باشیم، این فیلم تابستان آینده جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم عامریان تهیه‌کننده سینما درباره اینکه چه زمانی پروژه سینمایی «فاتحان اروند» که هنوز کارگردان آن معرفی نشده است را جلوی دوربین می‌برند، به مهر گفت: در نظر داریم تا این فیلم سینمایی را برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم، البته این را هم باید بگویم با توجه به اینکه بخش اعظم این پروژه زیر آب فیلمبرداری می‌شود، نیاز به هوای مساعد برای ساخت آن داریم، به همین دلیل تولید این پروژه به سال آینده و در فصل تابستان موکول شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال وارد کردن دوربین‌های مناسب برای فیلمبرداری در زیر آب هستند، تاکید کرد: پیش از این برای برخی از نقش‌ها با تعدادی از بازیگران و دیگر عوامل صحبت کرده بودیم که البته به دلیل به تعویق افتادن فیلمبرداری، هنوز در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

این تهیه‌کننده توضیح داد: سرمایه «فاتحان اروند» کاملاً از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود و به نوعی می‌توان گفت، صد در صد سرمایه‌گذاری این پروژه توسط خودم صورت می‌گیرد، همچنین در این مدت، یک بازنویسی روی فیلمنامه داشته‌ایم که البته تغییر چندانی نسبت به فیلمنامه اولیه ندارد.

وی درباره اینکه تا چه اندازه خانواده شهید حاج احمد امینی در جریان نگارش فیلمنامه «فاتحان اروند» هستند، بیان کرد: برادر شهید امینی به عنوان مشاور پروژه در کنار ما حضور دارد.

عامریان در پایان درباره دیگر پروژه‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۱ جلوی دوربین ببرد، گفت: ساخت «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی نیز در دستورکار داریم و در صورت به‌وجود آمدن شرایط مناسب این فیلم نیز جلوی دوربین می‌رود. همچنین یک فیلم سینمایی دیگر با نام «فسیل» به کارگردانی کریم امینی در گونه کمدی داریم که پیش از کرونا، ۲۰ درصد از این پروژه تولید شده که در صورت بوجود آمدن شرایط مناسب در سال آینده فیلمبرداری آن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.