دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

روی موج رادیو صبا؛

همراه با داستان‌های بهاری در «دفتر نوروز» به روایت امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس مجری تحویل سال شبکه ۴

سینماپرس: رادیو صبا در ویژه برنامه «دفتر نوروز» داستان‌های بهاری را با روایت امیرحسین مدرس روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماپرس، برنامه رادیویی «دفتر نوروز» به تهیه کنندگی مژگان فرزین و با اجرای امیرحسین مدرس از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین هر روز ساعت ۱۳ با شعار تجلی نوروز در ادبیات فارسی به همراه شعرخوانی و روایت داستان‌ها و متون ادبی روی آنتن شبکه رادیویی صبا می‌رود.

مژگان فرزین تهیه کننده به صبا گفت: «دفتر نوروز» از ۲۸ اسفند با روایت داستان‌های نوروزی و شعرخوانی به استقبال سال جدید می‌رود و با انتخاب کلمات خاطره انگیز به عنوان کلیدواژه، به روایت داستان‌های نوروزی رادیو می‌پردازد.

وی افزود: کلماتی که برای این دفتر انتخاب شده است همه برای مخاطبان خاطره انگیز است، به طوریکه هر شنونده که این کلمه را می‌شنود می‌تواند داستان یا خاطره‌ای درباره آن تعریف کند.

فرزین بیان کرد: در این برنامه دو دفتر داریم که در هرکدام داستانی درباره شهرهای مختلف، آداب و رسوم نوروزی و فرهنگ‌های متنوع مردم دارد که توسط امیرحسین مدرس روایت می‌شود.

تهیه کننده «دفتر نوروز» در پایان گفت: در «دفتر نوروز» شخصیت جدیدی به دفتر فصلی رادیو صبا اضافه شده است به اسم «طاهره خانم» که معلم بازنشسته کلاس اول است و عاشق شعر و شعرخوانی است، این معلم هر روز یک شعر با موضوع بهار و نوروز از شاعران معروف برای مجری برنامه می‌خواند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.