یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

از اول فروردین ۱۴۰۱؛

مسابقه نوروزی «کهکشان» روز آنتن شبکه پنج می‌رود

مسابقه کهکشان

سینماپرس: مسابقه تلویزیونی «کهکشان» به تهیه کنندگی کمیل سوهانی و با اجرای نیما فلاح نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مسابقه تلویزیونی «کهکشان» به تهیه کنندگی کمیل سوهانی و با اجرای نیما فلاح از ابتدای نوروز ۱۴۰۱ در ۱۳ قسمت ساعت ۲۴:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

کمیل سوهانی تهیه کننده «کهکشان» درباره این برنامه تلویزیونی به صبا گفت: چند سال پیش با رصد مسابقه‌های تلویزیونی به این نتیجه رسیدیم که اکثر این مسابقه‌ها محدود شده است به برنامه‌هایی که با محوریت پرسش و پاسخ جلو می‌روند، در حالی که در دیگر کشورها مسابقه‌ها بیشتر در فضاهای آزاد و فعالیت‌های میدانی و فیزیکی تولید می‌شوند که البته پرهیجان هستند و این هیجان باعث می‌شود که مورد اسقبال مخاطبان هم قرار بگیرد.

وی افزود: من و دیگر عوامل برنامه تصمیم گرفتیم که یک مسابقه‌ تلویزیونی فراتر از پرسش و پاسخ بسازیم به همراه نوآوری‌هایی که باعث تلفیق فضای نمایشی با رئالیتی و مسابقه‌ای شود. با توجه به این نکته که از ظرفیت‌های جدید برنامه سازی استفاده کرده‌ایم.

تهیه کننده مسابقه «کهکشان» درباره مراحل تولید این مسابقه توضیح داد: پیش تولید مسابقه از نیمه دوم سال ۹۹ با جلسات پژوهشی و طراحی در مرکز نوآوری رسانا آغاز شد، قرارداد برنامه با شبکه پنج دی ماه ۹۹ بسته شد و از همان زمان وارد مرحله طراحی و ساخت دکور شدیم. دکور مسابقه در تابستان ۱۴۰۰ آماده شد و در نهایت تولید برنامه از مهر ماه آغاز شد و هم اکنون ۵۲ قسمت فصل اول به طور کامل ضبط شده و تاکنون ۲۶ قسمت آن پخش شده است که قرار است ۱۳ قسمت بعدی در ایام نوروز و ۱۳ قسمت دیگر پس از تعطیلات نوروزی پخش شود.

وی ادامه داد: در ساختن این برنامه بالغ بر ۱۵۰ نفر در مرحله پیش تولید و تولید مشغول کار بودند و اکنون در مرحله ضبط نزدیک ۶۰ نفر از عوامل حضور دارند تا مسابقه به بهترین شکل تولید شود.

مسابقه نوروزی «کهکشان» روز آنتن شبکه پنج می‌روداین برنامه‌ساز درباره احتمال تولید فصل دوم برنامه اظهار کرد: ما در ابتدای مسیر هستیم، برنامه‌های تلویزیونی در سبک برنامه ما که دارای هویت نوآورانه‌ای است، ظرفیت تولید در چند فصل مختلف را در خود دارد. ما آمادگی این را داریم که فصل بعد یا فصل‌های بعدی را تولید کنیم و همان‌طور که عرض کردم به دلیل تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم با «کهکشان» ‌ی پخته‌تر روی آنتن شبکه پنج برویم.

وی ادامه داد: طبق مذاکره‌هایی که با مسئولان صدا و سیما و شبکه پنج صورت گرفته است، شرایط تولید فصل دوم برنامه فراهم است و در صورت نهایی شدن تولید فصل دوم، با برنامه‌ای متفاوت‌تر با مخاطبان همراه می‌شویم.

سوهانی در پایان خاطرنشان کرد: نظر مخاطبان بسیار برای ما در برنامه «کهکشان» مهم است، امیدواریم توانسته باشیم که کیفیت برنامه را مطابق با انتقادها و پیشنهادهای مخاطبان ارتقا دهیم.

پخش مسابقه «کهکشان» در ۵۲ قسمت از آبان ۱۴۰۰ در شبکه پنج شروع شده و تاکنون ۲۶ قسمت این برنامه پخش شده است، ۱۳ قسمت این برنامه که در نوروز ۱۴۰۱ پخش می‌شود، در مرحله پس تولید قرار دارد و از ابتدای نوروز ساعت ۲۴:۳۰ پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۸ و ۱۵:۳۰ روی آنتن می‌رود. همچنین اضافه شدن بازیگران متناسب با حال و هوای نوروزی هم یکی دیگر از عناصری است که به این مسابقه داستانی افزوده شده است.

برخی از عوامل این برنامه تلویزیونی شامل تهیه کننده کمیل سوهانی، طراح و کارگردان هنری محمدصادق باطنی، مجری نیما فلاح، کارگردان محمد درخشان، سردبیر فاطمه دلاوری، مدیر تولید و جانشین تهیه بهراد رضازاده، طراح اپلیکیشن و بازی‌های دیجیتال مهدی آتش جام، مدیر بازی‌ها عباس نیک نفس، تدوینگر بهروز یاوری و طراح دکور شهرام قاسمی است.

مسابقه نوروزی «کهکشان» روز آنتن شبکه پنج می‌رود

مسابقه نوروزی «کهکشان» روز آنتن شبکه پنج می‌رود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.