جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

تهیه‌کننده «مورچه‌خوار»:

شرایط امروز سینما شرایطی بحرانی است/ترجیح می‌دهم برای ساخت فیلم سینمایی جدید منتظر تغییر این شرایط باشم

فیلم مورچه خوار

سینماپرس: کیان بابائیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مورچه‌خوار» بیان کرد با توجه به شرایط بازار طی ۱۰ روز فیلم ما توانست حدود ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشد که آمار قابل قبولی است.

به گزارش سینماپرس، کیان بابائیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مورچه‌خوار» در گفتگو با مهر درباره شرایط اکران عمومی این فیلم توضیح داد: فیلم «مورچه‌خوار» در سال ۹۸ ساخته شد و قرار بود در بهار همان سال و بعد از فیلم سینمایی «مطرب» روانه پرده سینماها شود اما به دلیل شرایط کرونایی که در سینماهای کشور پیش آمد، اکران فیلم به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: با توجه به همین شرایط وقتی تیرماه سال جاری بار دیگر تصمیم به اکران این فیلم گرفته شد که شخصاً با آن مخالفت کردم، در شرایط فعلی اما هرچند باز هم انتخاب زمان اکران با کمال میل نبود اما انتخاب خودمان بود. شرایط اکران نوروز متفاوت از سال‌های قبل است و فیلم‌هایی که در ترکیب نوروزی قرار گرفته‌اند، فیلم‌های مناسب گیشه نیستند. ما این شرایط را پیش‌بینی می‌کردیم و به همین دلیل زودتر فیلم خودمان را اکران کردیم.

بابائیان تأکید کرد: فیلم «مورچه‌خوار» در کنار فیلم‌های انتخاب شده برای نوروز امسال به خوبی می‌تواند دیده شود. هرچند به‌صورت اتوماتیک با آغاز اکران فیلم‌های نوروز، تعداد سالن‌های ما کمتر می‌شود. در حال حاضر ما ۱۷۰ سالن سینما در اختیار داریم که طبیعتاً وقتی فیلم‌های نوروز به اکران اضافه شوند و قرار باشد ۱۰ فیلم همزمان روی پرده باشند، این آمار کاهش خواهد داشت. البته شکر خدا و با تمهید شورای صنفی تنها چهار و یا پنج فیلم هستند که اکران آن‌ها همزمان با اکران نوروزی سینماها ادامه پیدا می‌کند و باقی فیلم‌ها مانند «دینامیت»، «گشت ارشاد» و «بی‌همه‌چیز» که از مدت‌ها قبل‌تر روی پرده بودند، باید جایگزین شوند.

این تهیه‌کننده درباره میزان رضایت خود از فروش فیلم «مورچه‌خوار» هم گفت: با توجه به شرایط بازار طی ۱۰ روز فیلم ما توانست حدود ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشد که آمار قابل قبولی است.

بابائیان درباره میزبان تبلیغات تلویزیونی این فیلم هم توضیح داد: از همان روز اول اکران و حتی قبل‌تر از آن ما نسبت به ساخت تیزرهای تلویزیونی فیلم اقدام کردیم و خوشبختانه فیلم را رد نکردند، طبق قول‌هایی هم که داده‌اند قرار است از چند روز آینده تیزرهای این فیلم پخش شود که امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تبلیغات فضای مجازی فیلم را اما خودمان پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه جواب خوبی هم از آن گرفته‌ایم.

این تهیه‌کننده سینما درباره فعالیت‌های دیگر خود هم گفت: با توجه به شرایط فعلی سینما در حال حاضر قصدی برای ساخت فیلم سینمایی جدید ندارم. شرایط امروز سینمای شرایطی بحرانی است که فیلم‌های زیادی در نوبت اکران مانده‌اند و ترجیح می‌دهم برای ساخت فیلم سینمایی جدید منتظر تغییر این شرایط باشم. در این مدت برنامه ورود به سریال‌سازی برای شبکه نمایش خانکی را دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.