چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

روی موج رادیو صبا؛

نوروز ۱۴۰۱ همراه با «عید دیدنی با صبا»

رادیو صبا

سینماپرس: ویژه برنامه «عید دیدنی با صبا» در ایام نوروز ۱۴۰۱ راهی آنتن رادیو صبا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «عید دیدنی با صبا» عنوان یکی از ویژه برنامه های نوروزی شبکه رادیویی صبا است که در قالب یک برنامه گفتگومحور میزبان مخاطبان رادیو صبا می شود.

نسیم صباغان تهیه کننده این برنامه گفت: ما ایرانیان اشتیاق زیادی به همنشینی با دوستان و آشنایان داریم و همانطور که دید و بازدید عید نوروز باعث خوشحالی و شادمانی ما است، باعث شارژ روحی ما نیز می شود، یکی دیگر از آیین های نوروزی، دید و بازدید، یا عید دیدنی است. رسم است که روز نوروز، نخست به دیدن بزرگان فامیل، طایفه و شخصیت های علمی و اجتماعی می روند. در رادیو صبا در ویژه برنامه نوروزی «عید دیدنی با صبا» در ایام نوروز با توجه به این سنت پسندیده به دید و بازدید نوروزی با عوامل رادیو صبا می پردازد.

تهیه کننده برنامه «عید دیدنی با صبا» عنوان کرد: این برنامه گفتگومحور میزبان مخاطبان رادیو صبا مثل مهبد قناعت پیشه، نسرین زارع، مهسا ایرانیان و مهدی استاد احمد می شود.

وی در پایان گفت: این برنامه که با میزبانی محمدرضا قلمبر مجری رادیو صبا راهی آنتن می شود، در بخش های مختلف با قرار دادن مهمان های برنامه در موقعیت های طنز، گفتگوی ویژه با یکی از دوستان صمیمی مهمان ها و خاطره گویی از روزهای نوروز لحظاتی را تقدیم مخاطبان می کند.

«عید دیدنی با صبا» در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی و نویسندگی نسیم صبا و با اجرای محمدرضا قلمبر همراه شنوندگان رادیو صبا می شود. رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵٫۵ مگا هرتز بشنوید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.