چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

بازیگر «عاشق‌پیشه» مطرح کرد؛

باید سینما را به سمت آثار ارزشی برد

شهره قمر*

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «عاشق‌پیشه» از سختی های ساخت فیلم مستقل در سینمای امروز ایران صحبت کرد.

به گزارش سینماپرس، شهره قمر بازیگر فیلم سینمایی «عاشق پیشه» به کارگردانی داوود موثقی که در حال اکران از سینماهای سراسر کشور است به صبا گفت: «عاشق پیشه» حاصل تلاش یک گروه کاملا مستقل است. ما هیچگونه اسپانسر، حمایت، رانت و لابی سینمایی نداشتیم و البته خداوند را شاکریم که در عین مهجوریت کارمان را انجام می دهیم چراکه کار ما سینماست و شغل دیگری نداریم.

بازیگر فیلم سینمایی «عاشق پیشه» مطرح کرد: شاهد تلاش داوود وثوقی برای تهیه و تولید کار بودم. موثقی خودرویش را برای ساخت این فیلم فروخت تا به فرهنگ و سینما خدمت کند. خود من در این فیلم دستمزدی دریافت کردم که غیرقابل باور است اما همه تیم سعی کردیم تا کار به بهترین شکل پیش برود.

بازیگر فیلم سینمایی «انعکاس» اظهار کرد: شعار ما نه گفتن به باج دهی در سینما بود اما با این حال اینقدر در این کار تنها بودیم که بهتر است بگویم برای پیشرفت پروژه، خودمان به خودمان باج دادیم.

این بازیگر بیان کرد: «عاشق پیشه» یک فیلم آبرومند و بی ادعاست و از جمله آثاری است که مخاطب را راضی از سینما بدرقه می کند زیرا پیامش اخلاق است و خیلی حرف برای گفتن دارد.

او اظهار کرد: باید سینما را به سمت آثار ارزشی برد و فکر می کنم «عاشق پیشه» اولین اثر ارزشی است که با یک گروه سلامت و دلسوز که می خواستند یک فیلم خوب به مخاطب ارایه بدهند، بازی کردم.

شهره قمر در پایان گفت: به نظر من همین که در فیلم «عاشق پیشه» لابی وجود نداشت و به موضوع خیانت و تاثیر منفی آن در جامعه می پرداخت یک فیلم ارزشی محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.