چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

مبتنی بر شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»؛

برنامه‌های شبکه‌های معاونت صدا در جشنواره رادیو اقتصاد رقابت می‌کنند

رادیو

سینماپرس: جشنواره «صدای تولید» با هدف رقابت برنامه‌های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در جشنواره «صدای تولید» ۵۰ اثر از شبکه های سراسری رادیو مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و مهم ترین اصل در این جشنواره مبتنی بر شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است که به عنوان عنصری مهم، مستقیم و غیر مستقیم در انتخاب برنامه ها نقش داشت.

ایده و محتوای اغلب برنامه های برگزیده توجه به موضوع تولید و طرح مسائل تولید در داخل کشور است و برنامه هایی منتخب شدند که به خوبی به طرح و تبیین موضوع ‌های اقتصادی پرداخته تا جایی که دانش اقتصادی جامعه تولید کنندگان و حتی عموم مردم را ارتقا دهند.

از ۵۰ آثار ارسال شده به این جشنواره ۱۰ برنامه برگزیده شدند که به سه تهیه کننده برنامه های ترکیبی، سه تهیه کننده برنامه های مستند و گزارشی، یک تهیه کننده منتخب در بخش برنامه های گفتگو محور، دو تهیه کننده مشترکا در بخش برنامه های راویت داستانی و یک تهیه کننده در بخش برنامه های مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

در سطح دیگر از این جشنواره، از قهرمانان تولید هم تقدیر خواهد شد. در این بخش عملکرد کار آفرینان و تولید کنندگانی که در سال ۱۴۰۰ توانستند بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنند مورد ارزیابی قرار میگیرد و در مجموع ۳ نفر به عنوان قهرمان تولید کشور معرفی خواهند شد.

جشنواره «صدای تولید و قهرمان تولید» امروز چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۹ در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.