دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

روی موج رادیو صبا؛

همراه با «همسفر صبا» در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱

رادیو صبا

سینماپرس: رادیو صبا با ویژه برنامه «همسفر صبا» در ایام تعطیلات نوروز همراه و همسفر مخاطبان می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «همسفر صبا» عنوان یکی از ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی صبا در نوروز ۱۴۰۱ است که در قالب مجله رادیویی شاد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ همسفر مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

سیامک احمدی پور تهیه کننده «همسفر صبا» گفت: رادیو صبا در ایام نوروز با ویژه برنامه‌ای به اسم «همسفر صبا» همراه و همسفر کسانی می‌شود که در حال سفر شنونده رادیو صبا هستند و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سفر نرفته و در خانه مانده‌اند. زیرا این برنامه تلاش می‌کند در ایام نوروز با اجرای آیتم‌های شاد و پر انرژی با زوج طناز رادیو صبا محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت پیشه لحظات شیرینی را تقدیم مخاطبان کند.

وی درباره آیتم‌های این برنامه توضیح داد: در «همسفر صبا» هفت کاراکتر جدید به اسم «هفت سین» به رادیو صبا اضافه می‌شود، که هرکدام با شخصیت‌های ویژه‌ای که دارند ماجراهای جدیدی با خود به همراه می‌آورند.

احمدی پور ادامه داد: لیلا علاقه‌مند گزارشگر «همسفر صبا» هر روز با یک بسته گزارشی متناسب با موضوع برنامه همسفر مخاطبان می‌شود و در آیتم دیگر برنامه گزارش هواشناسی و ایران‌گردی را داریم که توسط خانم آخوندزاده اجرا می‌شود. نکات ایمنی در سفر را هم ساناز کیوان فر به مخاطبان ارائه می‌کند.

وی افزود: در این برنامه خبرهای روز را با نگاهی طنز با اجرای وحید کمالی زاده به اطلاع مخاطبان می‌رسانیم.

سیامک احمدی پور در پایان درباره آیتم سفر برنامه بیان کرد: در این برنامه سعی می‌کنیم با ارتباط با گزارشگران استان‌های مختلف هر روز سفری به استان‌های ایران داشته باشیم و شنوندگان را با جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم نوروزی در سراسر کشور آشنا کنیم.

برنامه «همسفر صبا» به نویسندگی حمید پارسا و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از ۲۸ اسفند به استقبال نوروز می‌رود و در ایام تعطیلات نوروزی هر روز از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.