شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

از مخاطبان برنامه رادیو صبا؛

خداداد عزیزی به دلیل توهین به کولبرها «زرشک زرین» گرفت

خداداد عزیزی

سینماپرس: خداداد عزیزی به دلیل توهین به کولبرها از مخاطبان برنامه رادیو صبا «زرشک زرین» گرفت.

به گزارش سینماپرس، برنامه «ترین‌ها» در شبکه رادیو صبا با رویکرد معرفی بهترین ها در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی، ورزشی، سینمایی و هنری روزهای جمعه همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. این برنامه روز جمعه ۱۳ اسفند ماه به سراغ ترین ها در حوزه ورزشی رفت و به معرفی «محبوب ترین چهره های ورزشی در سال ۱۴۰۰ به انتخاب ترین ها» پرداخت.

در لیست انتخابی ترین ها سید جلال حسینی، امیرحسین زارع، مشکات الزهرا صفی، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، جواد فروغی، فرشته کریمی، سجاد گنج زاده، محمدرضا گرایی، زهرا نعمتی، حسن یزدانی به عنوان چهره های محبوب ورزشی در سال ۱۴۰۰ قرار داشتند.

طبق نظرسنجی صورت گرفته در صفحه برنامه «ترین‌ها» در فضای مجازی و پیامک های ارسالی مخاطبان در زمان پخش این برنامه حسن یزدانی به عنوان محبوب ترین چهره ورزشی در سال ۱۴۰۰ معرفی شد و در این رقابت محمدرضا گرایی و مهدی طارمی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

آیتم «زرشک زرین» با اجرای شهره احمدوند در این هفته به یک موضوع ورزشی اختصاص داشت و گزینه های موردنظر برای انتخاب ضعیف ترین ها به شرح زیر بود:
گزینه یک، خداداد عزیزی به خاطر توهین به کولبرها
گزینه دو، عزیزی‌خادم به علت اشتباهات مدیریتی در فدراسیون فوتبال
گزینه سوم، سجاد غریبی به علت مبارزه ساختگی با مارتین فورد

مخاطبان این برنامه با انتخاب گزینه ۱، عنوان «زرشک زرین» را به دلیل توهین به کولرها به خداداد عزیزی اهدا کردند.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای شاهین جمشیدی به نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.