شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

در فصل چهارم؛

حضور کاوه سماک باشی در «شب‌های مافیا»

کاوه سماک باشی در نشست خبری فیلم سینمایی «اشنوگل»

سینماپرس: کاوه سماک باشی بازیگر سینما و تلویزیون با تایید پیوستن خود به چهارمین دوره «شب‌های مافیا» درباره نحوه حضورش در این رئالیتی‌شو توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، سری چهارم «شبهای مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب در حال تولید است و تاکنون برخی از بازیگران و هنرمندان مانند علی اوجی، علیرضا خمسه، علیرضا اوسیوند و کاوه سماک باشی به این رئالیتی‌شو پیوسته اند.

فصل اول سری چهارم «شبهای مافیا» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و با اجرای محمدرضا علیمردانی به زودی جلوی دوربین می‌رود و پس از اتمام مراحل تولید از فیلیمو پخش می‌شود.

این برنامه که چهارمین دوره خود را تجربه می‌کند، در دوره‌های گذشته با حضور بیش از ۱۰۰ بازیگر آقا و خانم با اجرای محمدرضا علیمردانی در دوره‌های اول و دوم و همچنین کامیز دیرباز در سری سوم در شبکه نمایش خانگی با مخاطبان خود همراه بود.

کاوه سماک باشی بازیگر سینما و تلویزیون که در تازه‌ترین قسمت‌های «شب‌های مافیا» حضور خواهد داشت، درباره این رئالیتی‌شو به صبا گفت: قبل‌تر باتوجه به لطف آقای ابوطالب در مسابقه «۷۷ ساعت» و «شام ایرانی» هم دعوت شده بودم ولی به دلیل درگیر بودن در پروژه‌های مختلف نتوانستم در آن برنامه‌ها حضور داشته باشم، اما این بار که به برنامه «شب‌های مافیا» دعوت شدم، آن را پذیرفتم به دلیل اینکه این رئالیتی‌شو را بسیار دوست داشتم و برنامه بسیار پرمخاطبی است و مردم آن را به دلیل حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های محبوب خودشان دوست دارند و دنبال می‌کنند.

وی افزود: مسابقه مافیا یکی از بازی‌های قدیمی و جذاب است که ریشه روسی دارد و در ایران طرفدارهای زیادی دارد و من قبل از اینکه به این مسابقه اضافه شوم این بازی را بلد بودم و سعی می‌کنم در «شب‌های مافیا» حرفه‌ای حاضر شوم، زیرا این بازی بسیار فکری و پر استرس است و قرار است چند ساعت با حضور ۱۱ نفر از همکارهای خودم هم دیگر را به چالش بکشیم.

سماک باشی درباره حضور خود در «شب‌های مافیا» گفت: یکی از دلایل حضور من در این برنامه، کارگردانی آن توسط سعید ابوطالب است که بسیار انسان و هنرمند خوبی است و توانایی خوبی در تولید برنامه‌های رئالیتی‌شو دارد که برای مخاطب جذاب باشد. دلیل دیگر حضور من در این برنامه درصد بالای مخاطبان آن است که عموما از کیفیت آن هم رضایت دارند.

فصل سوم شب‌های مافیا با اجرای کامیز دیرباز

بازیکن سری چهارم مسابقه «شب‌های مافیا» درباره علت استقبال برنامه‌هایی مانند «شب‌های مافیا» و «جوکر» عنوان کرد: «جوکر» و «شب‌های مافیا» برنامه‌هایی هستند که نمونه اولیه‌ آنها در سایر کشورها تولید شده است و حالا نسخه موفق این رئالیتی‌شوها در داخل کشور توسط افراد کاربلدی مانند سعید ابوطالب و احسان علیخانی تولید می‌شود. همچنین این برنامه‌ها نسبت به دیگر کارهایی که می بینیم متفاوت هستند و مردم هم دنبال آثار متفاوت هستند.

وی ادامه داد: البته «جوکر» و «شب‌های مافیا» قابل مقایسه از نظر فرم و محتوا نیستند، رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» برنامه‌ای جدی و پراسترسی است که در تمام سه ساعت ضبط این برنامه تمام شرکت کننده‌ها ذهنشان درگیر و متمرکز شرایط آن خواهد شد.

دو فیلم سینمایی در نوبت اکران دارم

در ادامه بازیگر فیلم سینمایی «اشنوگل» درباره فعالیت‌های سینمایی خود بیان کرد: دو فیلم سینمایی «ماهور» و «سرگشته» را در نوبت اکران دارم که سال آینده روی پرده می‌روند و در حال حاضر هم در فیلم سینمایی «فرانکفورت ۸ صبح» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا یکانی به عنوان بازیگر نقش اول، یک شخصیت منفی را بازی کرده‌ام که آن را به دلیل فیلمنامه و عوامل بسیار خوبش دوست دارم.

بازیگر سریال‌های «میکائیل»، «در کنار پروانه‌ها» و «روزهای ابدی» درباره اولویتش برای بازی سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی گفت: سریال‌های هر دو پلتفرم چه در صدا و سیما و چه در شبکه‌های نمایش خانگی برای من قابل احترام هستند، البته در جریان هستید که آزادی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی بیشتر است ولی با این حال تلویزیون مخاطب عام خودش را و مخاطب‌های خودش را از دست نداده است.

کاوه سماک باشی در پایان اشاره کرد: حضور من در سریال «بچه مهندس» موفق بوده است و حتی بعد از حضورم در این سریال وقتی در شهرهای مختلف کشور حضور داشتم من را با نام تینوش وصال صدا می‌کردند، حتی سریال «دادستان» مسعود ده نمکی هم مورد استقبال مردم قرار گرفته بود و مردم نقش من را دوست داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.