شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

سعید خانی خبر داد؛

ناکامی «علف‌زار» از اکران نوروزی

فیلم سینمایی «علفزار»

سینماپرس: سعید خانی مدیر شرکت پخش خانه فیلم اعلام کرد که «علفزار» به اکران نوروز نمی رسد.

به گزارش سینماپرس، سعید خانی تهیه کننده سینما و مدیر شرکت پخش خانه فیلم درباره صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «علف‌زار» به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی که از جمله آثار مورد استقبال مخاطبان چهلمین جشنواره فیلم فجر بود برای قرار گرفتن در اکران نوروز به صبا گفت: مراحل نهایی صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «علف‌زار» که مرتبط با قوه قضاییه بوده، حل شده است.

او افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد داده است تا در طول این هفته پروانه نمایش فیلم صادر شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «لیپار» درباره اکران نوروزی «علف‌زار» اظهار کرد: نظر دوستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که اکران فیلم سینمایی «علف‌زار» به زمان دیگری موکول شود.

مدیر شرکت پخش خانه فیلم توضیح داد: متاسفانه به طور دقیق و واضح دلیل درخواست تعویق اکران فیلم «علف‌زار» بیان نشده است ولی آنچه مشخص است قطعا اکران این اثر در زمان دیگری اتفاق خواهد افتاد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «لونه زنبور» مطرح کرد: صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «علف‌زار» با مشکل مواجه نیست و قرار شده است تا قبل از نوروز ۱۴۰۱ صادر شود و تنها یکسری ملاحظات توسط قوه قضاییه در مورد فیلم وجود داشت که حل شد.

سعید خانی در پایان گفت: موارد و ملاحظات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد فیلم سینمایی «علف‌زار» نیز با توجه به همکاری مناسب تهیه کننده فیلم حل شد ولی اکران اثر برای پس از نوروز و به احتمال زیاد برای عید فطر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.