دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

با همکاری صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران؛

سینماتک فیلم کوتاه ایران راه اندازی می‌شود

انجمن فیلم کوتاه ایران

سینماپرس: پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران برای راه اندازی سینما تک فیلم کوتاه ایران تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش سینماپرس، پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران برای راه اندازی سینماتک فیلم کوتاه ایران تفاهم نامه ای شامل برگزاری هفتگی و ماهانه برنامه های مختلف نمایش فیلم و برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایش فیلم برای داوری فیلم های جوایز ایسفا امضا کردند.

مسعود امینی تیرانی به نمایندگی از هیات مدیره ایسفا و حسام فرهمند به نمایندگی از مجموعه پردیس سینمایی صبامال این تفاهم نامه را در حضور سعید خانی مدیرعامل خانه فیلم امضا کردند.

سعید خانی در این جلسه با استقبال از این تفاهم نامه اعلام کرد: امیدواریم این تفاهم نامه شرایط ارتباط بیشتر فیلمسازان فیلم کوتاه با تهیه کنندگان سینمایی را فراهم کند.

پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران توافق کردند تا شرایط ایجاد سینما تک و پاتوق ویژه اهالی فیلم کوتاه را در پردیس سینمایی صبا مال مهیا کنند.

برگزاری هفته های فیلم، نمایش های دوره ای و برنامه ریزی شده، نمایش فیلم های اول و مستقل فیلمسازان، جلسات و کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف، نمایش های ویژه جوایز ایسفا و دیگر برنامه ها به همراه امکان استفاده از تخفیف سالن های سینمایی و کافه سینمای پردیس صبا از جمله این توافقات است.

پردیس سینمایی صبامال در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر واقع شده است.

خبرهای بعدی شامل شرایط راه اندازی و عضویت در سینماتک فیلم کوتاه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.